KudoZ home » French to Dutch » Printing & Publishing

livre géant

Dutch translation: levenswerk


07:56 Mar 6, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Art/Literary - Printing & Publishing / boek over fotografie
French term or phrase: livre géant
Het gaat over een fotograaf die zich wil terugtrekken uit een project omdat hij het niet eens met de gang van zaken. Hij heeft het steeds over le livre géant en ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie. Om het steeds over de grootte van het boek te hebben. lijkt me niet echt relevant. Kan het dus iets anders betekenen?
ilse van haneghem
Netherlands
Dutch translation:levenswerk
Explanation:
Kan hij misschien zoiets bedoelen?
Of misschien een groot project?
Selected response from:

Linda Ferwerda
Grading comment
Bedankt LInda en natuurlijk ook Sherefedin. Ik ga voor groot project.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1...
Sherefedin MUSTAFA
2levenswerkLinda Ferwerda


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
levenswerk


Explanation:
Kan hij misschien zoiets bedoelen?
Of misschien een groot project?

Linda Ferwerda
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt LInda en natuurlijk ook Sherefedin. Ik ga voor groot project.
Notes to answerer
Asker: Dat vroeg ik me ook af, ik wilde vragen of iemand dit vaker op die manier is tegengekomen.


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
...


Explanation:
Misschien wordt in jouw tekst inderdaad de letterlijke betekenis van het woord bedoeld.. reuze boek of i.d.
http://www.exporevue.com/magazine/fr/touraine.html
http://h30267.www3.hp.com/country/fr/fr/case_studies/261.htm...


Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNMR
54 mins
  -> Merci.