KudoZ home » French to Dutch » Sports / Fitness / Recreation

un premier montage "à blanc"

Dutch translation: een eerste proefmontage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:un premier montage "à blanc"
Dutch translation:een eerste proefmontage
Entered by: Anthony Michils

07:44 Dec 2, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Sports / Fitness / Recreation / cycling
French term or phrase: un premier montage "à blanc"
'Een eerste "blinde" montage', had ik in gedachten.
Anthony Michils
een eerste proefmontage
Explanation:
"à blanc" vertaalt Vandale met proef-
Een proefmontage is volgens Vandale: opstelling voor een proef of bij wijze van proef
Selected response from:

Hilde Brems
Belgium
Grading comment
Thx, Hilde!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4een eerste proefmontageHilde Brems
2een voorlopige eerste montage
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
un premier montage "à blanc"
een voorlopige eerste montage


Explanation:
maar jouw eigen idee zou ook kunnen kloppen.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 19

11 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
un premier montage
een eerste proefmontage


Explanation:
"à blanc" vertaalt Vandale met proef-
Een proefmontage is volgens Vandale: opstelling voor een proef of bij wijze van proef

Hilde Brems
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thx, Hilde!