KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

à haut standing

Dutch translation: van hoge/prima/top kwaliteit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:à haut standing
Dutch translation:van hoge/prima/top kwaliteit
Entered by: Karel Theys

13:05 Mar 5, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / vloerbedekkingen
French term or phrase: à haut standing
Les revêtements peuvent être entretenus et maintenus à haut standing.

Ik heb een vermoeden, maar geen zekerheid.
Wat is trouwens het verschil tussen entretenu en maintenu (onderhouden en verzorgd?)
Bedankt
Karel Theys
hoge/prima/top kwaliteit
Explanation:
Ik zou de vertaling enigszins aanpassen:

- 'maintenir' hier eerder in de zin van handhaven, behouden (door onderhoud)

- 'à haut standing' (à la Française :)): prima kwaliteit (houdt zowel de fraaie kleuren, design van de materie in als de materie zelf waaruit de vloerbedekking is gemaakt )

-->
...kunnen in die mate onderhouden worden dat zij hun prima... kwaliteit behouden.


Suggestie.
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Ik heb je denkrichting gevolgd. Past uitstekend in de tekst. Hartelijk bedankt.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hoogwaardig onderhoudxuomil
3hoge/prima/top kwaliteit
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hoge/prima/top kwaliteit


Explanation:
Ik zou de vertaling enigszins aanpassen:

- 'maintenir' hier eerder in de zin van handhaven, behouden (door onderhoud)

- 'à haut standing' (à la Française :)): prima kwaliteit (houdt zowel de fraaie kleuren, design van de materie in als de materie zelf waaruit de vloerbedekking is gemaakt )

-->
...kunnen in die mate onderhouden worden dat zij hun prima... kwaliteit behouden.


Suggestie.


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917
Grading comment
Ik heb je denkrichting gevolgd. Past uitstekend in de tekst. Hartelijk bedankt.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hoogwaardig onderhoud


Explanation:
x

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297