KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

brosse rotative aspirante auto alimentée

Dutch translation: zichzelf onderhoudende (zuigende) roterende borstel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:brosse rotative aspirante auto alimentée
Dutch translation:zichzelf onderhoudende (zuigende) roterende borstel
Entered by: MSchumm

13:49 Mar 5, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / bedrijfsvloeren
French term or phrase: brosse rotative aspirante auto alimentée
Ik denk dat het die wagentjes zijn die bijv. in ziekenhuizen worden gebruikt om de gangen schoon te maken (maar ben er niet zeker van).

auto alimentée (en eau chaude)
Karel Theys
zichzelf onderhoudende (zuigende) roterende borstel
Explanation:
Dit vond ik op eurodicautom...


brosse rotative

Reference Lex.ferrov.



(1)
TERM roterende borstel

Reference Lex.ferrov.

Note {NTE} van b.v.rijtuigwasinstallatie

zichzelf onderhoudende
Selected response from:

MSchumm
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank.
Ook dank aan beide pros voor hun opinion
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zichzelf onderhoudende (zuigende) roterende borstelMSchumm
4automatisch gevoede draai-zuiger
Madeleine van Zanten


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zichzelf onderhoudende (zuigende) roterende borstel


Explanation:
Dit vond ik op eurodicautom...


brosse rotative

Reference Lex.ferrov.



(1)
TERM roterende borstel

Reference Lex.ferrov.

Note {NTE} van b.v.rijtuigwasinstallatie

zichzelf onderhoudende


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/
MSchumm
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 10
Grading comment
Hartelijk dank.
Ook dank aan beide pros voor hun opinion

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda: ipv zichzelf onderhoudende "zelfreinigende"
8 mins
  -> dat is inderdaad beter, dankjewel!

agree  xuomil: maar dan "zelfreinigende"
9 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatisch gevoede draai-zuiger


Explanation:
het gaat om een soort stofzuiger met een draaiende borstel, dwz. dat het apparaat veegt, schrobt en zuigt

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36