KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

résine de spécialité

Dutch translation: speciale hars


09:11 Mar 6, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / bedrijfsvloeren
French term or phrase: résine de spécialité
Geen verdere context
Karel Theys
Dutch translation:speciale hars
Explanation:
zoiets... Waarschijnlijk een speciale hars om de vloeren te boenen!
Selected response from:

MSchumm
Netherlands
Grading comment
Ik heb dit antwoord gebruikt, hoewel ik nog steeds twijfel, want het gaat om een product met een totaal andere toepassing. Afwachten of de klant er wat van zegt...
Special thanks goes to Xuomil voor de URL's.
Bedankt.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(zie 1e oplossing collega) hierbij referentiesxuomil
3speciale harsMSchumm


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
speciale hars


Explanation:
zoiets... Waarschijnlijk een speciale hars om de vloeren te boenen!

MSchumm
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 10
Grading comment
Ik heb dit antwoord gebruikt, hoewel ik nog steeds twijfel, want het gaat om een product met een totaal andere toepassing. Afwachten of de klant er wat van zegt...
Special thanks goes to Xuomil voor de URL's.
Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xuomil: Nee, synthetisch,kunststof:component vermengd in materiaal
14 mins

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(zie 1e oplossing collega) hierbij referenties


Explanation:

http://www.dupont.ca/french/financials/1999/vue-densemble.pd...
http://www.vsiu-asesi.ch/html/fr/membres/recherche.php3
http://cwisdb.cc.kuleuven.ac.be/onderzoek/P/3E01/project3E01...
http://www.devloerenmakelaar.nl/siergrindinfo.htm

Speciale harsen:
Fibra-golfplaten worden gevormd door glasvezels en speciale harsen. Een dubbelzijdige coating voert de chemische resistentie dusdanig op dat het materiaal zelfs onder de zwaarste chemische omstandigheden onaangetast blijft.
http://www.dakweb.nl/rh/98-11/98-11-nws.htm

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297