KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

contrôle extérieur

Dutch translation: uitwendige controle


06:47 May 16, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / wegenbouw
French term or phrase: contrôle extérieur
context wegenbouw

Ces paramètres font l'objet d'un contrôle externe et extérieur, à l'exception de l'uni et de la texture qui font l'objet du seul contrôle extérieur;

dank voor je hulp, Bram
Bram Poldervaart
Dutch translation:uitwendige controle
Explanation:
externe en uitwendige controle
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
Ik ben nog niet helemaal overtuigd, en begrijp nog niet het verschil met extern, maar toch bedankt, Bram
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4externe controle
Marijke Mayer
4uitwendige controleKarel Theys


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uitwendige controle


Explanation:
externe en uitwendige controle

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121
Grading comment
Ik ben nog niet helemaal overtuigd, en begrijp nog niet het verschil met extern, maar toch bedankt, Bram

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
externe controle


Explanation:
Kluwer Groot Polytechnisch Wrdbk stelt controle (avec accent circonflex) externe=externe controle

[PDF] Decentralization and Local Government Strengthening Program ( ...
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat
... voor de inning, aanslagen, interne en externe controle, sancties en beroep. 1.13
In ... zijn voor de verharding van het wegdek van ongeveer 10 ...
www.geocities.com/via_activa/infobr4.PDF - Gelijkwaardige pagina's

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 24