KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

atelier

Dutch translation: werktuigenpark bestaande uit asfalteringsmachines


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:ateliers de répandage et de compactage
Dutch translation:werktuigenpark bestaande uit asfalteringsmachines
Entered by: Marijke Mayer

06:53 May 16, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / wegenbouw
French term or phrase: atelier
context wegenbouw

la composition des ateliers de répandage et de compactage en nombre et types d'engins...

dank voor je hulp, Bram
Bram Poldervaart
het werktuigenpark bestaande uit asfalteringsmachines
Explanation:

Reconstruction
... Stekkenwal bereikt. Met twee ploegen is de gehele nacht doorgewerkt en op 20 maart
om 07.30 uur zijn de asfalteringsmachines afgevlagd en zat hun taak er op. ...
www.tt-assen.com/Welkom/Het_circuit/Ronde_records/ Reconstruction/reconstruction.html - 19k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

EDN-sectorrapport: Bouw
... delfstoffenwinning. Er vindt verder geen registratie plaats van het mobiele werktuigenpark.
Er zijn slechts globale schattingen van aantallen werktuigen en nog ...
www.ecn.nl/unit_bs/edn/sector/diversen/bouw.html - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Untitled Normal Page
... Daarbij heeft de melkveehouder nog tijd over om zijn werktuigenpark te onderhouden.
Het doorsmeren van de tractoren, schoonmaken van in de zomer gebruikte ...
www.betonpleats.uwnet.nl/nieuws/nieuws.htm - 29k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Merci beaucoup Marijke....(en de anderen voor hun suggesties) je antwoord lijkt me uitstekend. de hele vertaling is uiteidnelijk afgeblazen, groet Bram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2.....machinepark/....ploegxuomil
4het werktuigenpark bestaande uit asfalteringsmachines
Marijke Mayer
4De uitrusting van de werkplaatsen voor verspreiding/uitspreiding en verdichting in ...
Bart B. Van Bockstaele


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
.....machinepark/....ploeg


Explanation:
l'átelier de compactage
machinepark van verdichtingsapparatuur
(glossaire de:Marijke Mayer)




    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=29012&id=143170
xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
38 mins

agree  Leo van Zanten
11 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
De uitrusting van de werkplaatsen voor verspreiding/uitspreiding en verdichting in ...


Explanation:
De uitrusting van de werkplaatsen voor verspreiding/uitspreiding en verdichting in aantallen en soorten machines.

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 77

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het werktuigenpark bestaande uit asfalteringsmachines


Explanation:

Reconstruction
... Stekkenwal bereikt. Met twee ploegen is de gehele nacht doorgewerkt en op 20 maart
om 07.30 uur zijn de asfalteringsmachines afgevlagd en zat hun taak er op. ...
www.tt-assen.com/Welkom/Het_circuit/Ronde_records/ Reconstruction/reconstruction.html - 19k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

EDN-sectorrapport: Bouw
... delfstoffenwinning. Er vindt verder geen registratie plaats van het mobiele werktuigenpark.
Er zijn slechts globale schattingen van aantallen werktuigen en nog ...
www.ecn.nl/unit_bs/edn/sector/diversen/bouw.html - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Untitled Normal Page
... Daarbij heeft de melkveehouder nog tijd over om zijn werktuigenpark te onderhouden.
Het doorsmeren van de tractoren, schoonmaken van in de zomer gebruikte ...
www.betonpleats.uwnet.nl/nieuws/nieuws.htm - 29k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Merci beaucoup Marijke....(en de anderen voor hun suggesties) je antwoord lijkt me uitstekend. de hele vertaling is uiteidnelijk afgeblazen, groet Bram