KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

vis

Dutch translation: transportschroef


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Vis (sleevingmachine)
Dutch translation:transportschroef
Entered by: Havona

12:03 Dec 31, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / folieverpakkingsmachine
French term or phrase: vis
Un produit est tombé à l'entrée de vis (vijzel of mal?)

Folieverpakkingsmachine
Havona
Netherlands
transportschroef/vijzel
Explanation:
hangt van de context af. Deze twee oplossingen, aangedragen door eurodicautom, komen het meest in aanmerking bij jouw onderwerp; denk ik.

Feliz año
Selected response from:

Jan Verschoor
Grading comment
Bedankt voor de hulp!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4transportschroef/vijzelJan Verschoor
4 +1Worm
Nienke


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
transportschroef/vijzel


Explanation:
hangt van de context af. Deze twee oplossingen, aangedragen door eurodicautom, komen het meest in aanmerking bij jouw onderwerp; denk ik.

Feliz año

Jan Verschoor
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 5
Grading comment
Bedankt voor de hulp!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
25 mins
  -> dank

agree  Quark
1 day2 hrs
  -> dank

agree  Satie
1 day4 hrs
  -> dank

agree  Peter Leistra
1 day19 hrs
  -> dank

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Worm


Explanation:
Een worm is een as met een schroefvorm met een grote spoed. Hij is zo groot dat in de uitsparing van de spoed het product gespatieerd de verpakkingsmachine ingevoerd kan worden. Dit principe wordt gebruikt bij flessenvulmachines e.d.
Is er meer context?

Nienke
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anneken: Is inderdaad de juiste term als het een afvul- of verpakkingsmachine betreft.
1 day18 hrs