KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

plage de régime

Dutch translation: toerentalbereik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:plage de régime
Dutch translation:toerentalbereik
Entered by: Kaat

16:54 May 26, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: plage de régime
Le système de distribution avec commande variable de la levée des soupapes et l'admission variable permettent au huit cylindres d'atteindre un équilibre et un silence de fonctionnement remarquable dans touts les plages de régime. (beschrijving van de motor van een auto)
Kaat
toerental(bereik)
Explanation:
lijkt me...

Succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-26 17:01:18 (GMT)
--------------------------------------------------

vb.: \"Eenmaal de motor op temperatuur, kunnen de paarden worden losgelaten, 150 in totaal wat goed merkbaar is tijdens het accelereren. Over het volledig toerentalbereik is de motor veel geruislozer dan de voorgaande generatie. Ook is het een soepele en uiterst gevoelige krachtbron die bij de minste beweging van de gashendel reageert. \"

zie http://www.varen.be/tests/Quick_630_Optimax.htm
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1toerental(bereik)Serge L
4toerentalgebied
Tea Fledderus


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
toerental(bereik)


Explanation:
lijkt me...

Succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-26 17:01:18 (GMT)
--------------------------------------------------

vb.: \"Eenmaal de motor op temperatuur, kunnen de paarden worden losgelaten, 150 in totaal wat goed merkbaar is tijdens het accelereren. Over het volledig toerentalbereik is de motor veel geruislozer dan de voorgaande generatie. Ook is het een soepele en uiterst gevoelige krachtbron die bij de minste beweging van de gashendel reageert. \"

zie http://www.varen.be/tests/Quick_630_Optimax.htm

Serge L
PRO pts in pair: 520
Grading comment
Hartelijk dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GertV
15 hrs
  -> Bedankt Gert!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toerentalgebied


Explanation:
volgens Wagenaar Hummelinck autowoordenboek

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 440