KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

Bac ultrason et rinçage

Dutch translation: ultrasone spoelbak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Bac ultrason et rinçage
Dutch translation:ultrasone spoelbak
Entered by: ghpijffers

19:35 Jun 26, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: Bac ultrason et rinçage
Sorry, no context, the text is not very long, this is just the title of a chapter.

Does it mean "ultrasone spoelbak"? (suggestion given by someone else, but shouldn't the "et" be an "au" then?)
ghpijffers
Netherlands
ultrasone spoelbak
Explanation:
zoals je zelf al zei.
De bak heeft twee eigenschappen:
- hij is ultrasoon
- hij spoelt
samen geeft dat keurig: ultrasone spoelbak.
Verkijk je niet op de Franse constructie - wat in de ene taal kan, kan nou eenmaal in de andere soms niet. Deze keer ga je (prettige afwisseling) van moeilijk naar makkelijk.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Bedankt voor de bevestiging!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ultrasone spoelbak
Jan Willem van Dormolen
3ultasone-en spoelbakManuel Garcia


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ultasone-en spoelbak


Explanation:
eerst ultrasone ontsmetting,dan spoelen,en dat allemaal in hetzelfde bakje

Manuel Garcia
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in DutchDutch

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ultrasone spoelbak


Explanation:
zoals je zelf al zei.
De bak heeft twee eigenschappen:
- hij is ultrasoon
- hij spoelt
samen geeft dat keurig: ultrasone spoelbak.
Verkijk je niet op de Franse constructie - wat in de ene taal kan, kan nou eenmaal in de andere soms niet. Deze keer ga je (prettige afwisseling) van moeilijk naar makkelijk.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 438
Grading comment
Bedankt voor de bevestiging!