ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » French to Dutch » Textiles / Clothing / Fashion

formes revisitées

Dutch translation: nieuwe interpretaties van vormen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:formes revisitées
Dutch translation:nieuwe interpretaties van vormen
Entered by: Katrien De Clercq

09:08 Oct 22, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Kledingzaak
French term or phrase: formes revisitées
Gaat over een kledinglijn voor kinderen : "La fusion des styles, les formes revisitées et l'utilisation de matières de qualité sont à la base du succès de XXX auprès des boutiques multimarques".

Gaat dit om vormen van vroeger die terugkeren ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Katrien De Clercq
Katrien De Clercq
nieuwe interpretaties van vormen
Explanation:
Een mogelijkheid?
Of eventueel: 'nieuwe variaties'.
Selected response from:

Tineke Pockelé
Belgium
Grading comment
Dank je, Tineke !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nieuwe interpretaties van vormen
Tineke Pockelé
3veranderde/verbeterde modellenxxxNMR
2aangepaste vormenhirselina


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
aangepaste vormen


Explanation:
"revisité" betekent niet noodzakelijk terug naar vroeger, maar opnieuw (door een andere bril) bekeken, aangepast ....

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nieuwe interpretaties van vormen


Explanation:
Een mogelijkheid?
Of eventueel: 'nieuwe variaties'.


    Reference: http://www.fashionmission.nl/indepers/news-details.id.1454.t...
Tineke Pockelé
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 25
Grading comment
Dank je, Tineke !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariette van Heteren
16 mins

agree  Michaël Temmerman
3 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
veranderde/verbeterde modellen


Explanation:
suggestie

xxxNMR
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20