KudoZ home » French to Dutch » Tourism & Travel

les visites theâtralisées

Dutch translation: gekostumeerde rondleidingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:les visites theâtralisées
Dutch translation:gekostumeerde rondleidingen
Entered by: Adela Van Gils

11:44 May 16, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: les visites theâtralisées
Les visites théâtralisées: juni, juli, een gezelschap acteurs treedt op enz.


Kan het zoiets zijn als rondtrekkend/reizend theatergezelschap/ theaterstuk?
Adela Van Gils
Netherlands
[difficile à dire]
Explanation:
Ik denk eerder aan een gekostumeerde rondleiding. Maar dit is typisch zo'n vage term die je aan de klant moet vragen. Of anders zou je kunnen zoeken via de site van de stad of de streek die je aan het vertalen bent, misschien staat daar een plaatje.
Selected response from:

xxxNicolette Ri
Grading comment
Past uitstekend.
Bedankt en dat nog wel op Pinkstermaandag
Of zijn de Fransen toch aan het werk gegaan? Groet.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4historische ensceneringSeger Bonebakker
3[difficile à dire]xxxNicolette Ri


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
les visites theâtralisées
[difficile à dire]


Explanation:
Ik denk eerder aan een gekostumeerde rondleiding. Maar dit is typisch zo'n vage term die je aan de klant moet vragen. Of anders zou je kunnen zoeken via de site van de stad of de streek die je aan het vertalen bent, misschien staat daar een plaatje.

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40
Grading comment
Past uitstekend.
Bedankt en dat nog wel op Pinkstermaandag
Of zijn de Fransen toch aan het werk gegaan? Groet.

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
les visites theâtralisées
historische enscenering


Explanation:
Het betekent dat je een historisch stadscentrum of gebouw kunt bezoeken terwijl acteurs in historisch kostuum voor een passende sfeer zorgen. Laat "visites" vallen in je vertaling.


    Reference: http://www.tarascon.org/fr/agenda_fiche.php?id_agenda=109
    Reference: http://www.ville-beziers.fr/pages/bezierseteferia/beziersete...
Seger Bonebakker
Native speaker of: Native in DutchDutch