KudoZ home » French to Dutch » Tourism & Travel

planches de body

Dutch translation: bodyboard


21:04 Feb 18, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: planches de body
dingen die je niet mee mag nemen in een zwembad: planches de body, grote zwembanden, opblaasboten, enz.
Weet iemand wat hiermee bedoeld wordt?
xxxtarpo
Dutch translation:bodyboard
Explanation:

Welkom bij Opvakantie.nl
Waait het te hard, dan is er een bodyboard-wedstrijd. Dinsdag: ... ‘s Avonds vertrek je weer met de touringcar naar Nederland. Zondag: Aankomst in Nederland ...
www.opvakantie.nl/reis.php?reisID=1802

HollandBeach.nl
Surf, zeilen & Bodyboard. Surfen in Nederland · Wijk aan Zee - surfen · Kitesurf.nl ... Koninklijke Horeca Nederland · MKB-Nederland ...
www.hollandbeach.nl/links_main.asp
Selected response from:

writeaway
Grading comment
dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2bodyboard
writeaway
4zwemplankPaula Franken-Arkesteijn


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
bodyboard


Explanation:

Welkom bij Opvakantie.nl
Waait het te hard, dan is er een bodyboard-wedstrijd. Dinsdag: ... ‘s Avonds vertrek je weer met de touringcar naar Nederland. Zondag: Aankomst in Nederland ...
www.opvakantie.nl/reis.php?reisID=1802

HollandBeach.nl
Surf, zeilen & Bodyboard. Surfen in Nederland · Wijk aan Zee - surfen · Kitesurf.nl ... Koninklijke Horeca Nederland · MKB-Nederland ...
www.hollandbeach.nl/links_main.asp

writeaway
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
17 hrs

agree  kalkje
2 days11 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zwemplank


Explanation:
Ik zou het in een zwembad gewoon een zwemplank noemen, niemand is toch zo gek om met een surfplank naar het zwembad te komen ?

Paula Franken-Arkesteijn
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch