KudoZ home » French to Dutch » Tourism & Travel

que celle communément associée à l’hôtellerie économique (urgent)

Dutch translation: dan wat gasten doorgaans van een budgethotel/voordelig hotel verwachten.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:que celle communément associée à l’hôtellerie économique (urgent)
Dutch translation:dan wat gasten doorgaans van een budgethotel/voordelig hotel verwachten.
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

08:15 Apr 6, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: que celle communément associée à l’hôtellerie économique (urgent)
7- Pour conclure, sachez que chaque hôtel présente une atmosphère différente et propose une gamme de services plus étendue que celle communément associée à l’hôtellerie économique.

Ik kan van dit laatste gedeelte maar geen normale zin vormen. Wie kan me hierbij helpen?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
dan wat gasten doorgaans van een budgethotel/voordelig hotel verwachten.
Explanation:
Een voorstel...
Selected response from:

Tineke Pockelé
Belgium
Grading comment
Dank je wel!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dan wat gasten doorgaans van een budgethotel/voordelig hotel verwachten.
Tineke Pockelé
4 +1die gewoonlijk met budgethotels worden geassocieerdBart Vanderbruggen
3 +1dan hetgeen gewoonlijk geassocieerd wordt met een budgethotel
Olli Leroy


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
die gewoonlijk met budgethotels worden geassocieerd


Explanation:
Dit zou kunnen

Bart Vanderbruggen
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
6 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dan wat gasten doorgaans van een budgethotel/voordelig hotel verwachten.


Explanation:
Een voorstel...

Tineke Pockelé
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 67
Grading comment
Dank je wel!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petra Van Caneghem: mooi, of 'wat je van ...' of 'wat u...'
2 hrs
  -> Bedankt, Petra!

agree  Jan Willem van Dormolen
6 hrs
  -> Merci!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dan hetgeen gewoonlijk geassocieerd wordt met een budgethotel


Explanation:
Dit is het tweede deel van de vergelijking. "Hetgeen" heeft als antecedent "une gamme de services".

Olli Leroy
Other
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
3 hrs