KudoZ home » French to Dutch » Tourism & Travel

« s’enrouler et s’en rouler »

Dutch translation: rollebollen


11:18 Feb 14, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: « s’enrouler et s’en rouler »
En public, il convient d’adopter une attitude réservée. On a vu un couple de Français « s’enrouler et s’en rouler » à n’en plus finir dans un terminal de bus.

Iemand een mooie vertaling? Dank je
isabelle lemahieu
Spain
Dutch translation:rollebollen
Explanation:
Ik weet niet of je op de bus kan rollebollen, maar ik vermoed dat de beschrijving die Elène geeft wel in de buurt komt van de activiteiten van het koppel.
Selected response from:

Ewen Peeren
Belgium
Grading comment
Dank je
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rollebollenEwen Peeren
3Elkaar aflikkenElène Klaren


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Elkaar aflikken


Explanation:
Tj ces français...
W zagen een Frans stelletje elkaar aflikken tot en met.
Of zoiets.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-02-14 11:32:09 GMT)
--------------------------------------------------

Inderdaad al geweest, maar toch leuk om te zien wat de diverse beantwoorders ermee doen. Hoezo test, Hirselina? Zo min mogelijk woorden lijkt me in de context (als het dezelfde is) aanbevolen.

Elène Klaren
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rollebollen


Explanation:
Ik weet niet of je op de bus kan rollebollen, maar ik vermoed dat de beschrijving die Elène geeft wel in de buurt komt van de activiteiten van het koppel.

Ewen Peeren
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je