KudoZ home » French to Dutch » Tourism & Travel

arrières

Dutch translation: bijkeuken(s)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:arrières
Dutch translation:bijkeuken(s)
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

21:08 Dec 4, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: arrières
Laquelle de ces 3 photos présente une bonne mise en place des arrières.

Ik ben tekst aan het vertalen voor het bedienend personeel van een restaurant. Wat wordt hier met "arrières" bedoeld?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
bijkeuken(s)
Explanation:
arrière-cuisine = bijkeuken
Dit lijkt mij het meest voor de hand liggen, wellicht blijkt e.e.a. uit de context en de foto's!
Selected response from:

AxelGraff
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bijkeuken(s)AxelGraff
3een goede opstelling van de reservesxxxNicolette Ri
2afwaskeuken, spoelkeuken
Leo te Braake | dutCHem
1de achterplaatsenHilde Brems


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
arrières
bijkeuken(s)


Explanation:
arrière-cuisine = bijkeuken
Dit lijkt mij het meest voor de hand liggen, wellicht blijkt e.e.a. uit de context en de foto's!

AxelGraff
Grading comment
Dank je wel!

18 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
arrières
afwaskeuken, spoelkeuken


Explanation:
Omdat arrière ook benedenstrooms betekent.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
arrières
een goede opstelling van de reserves


Explanation:
of reserve-XX, waarbij XX staat voor de voorwerpen waar het over gaat.

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40

8 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
arrières
de achterplaatsen


Explanation:
Naar analogie van arrière-cuisine, arrière-salle.
Un arrière is ook "achterkant", achterkant van het bestek?
Moeilijk zonder context

Hilde Brems
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch