KudoZ home » French to Flemish » Tech/Engineering

avaleuse

Flemish translation: eerbaar...


13:45 Mar 30, 2003
French to Flemish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: avaleuse
elle met le paquet dans l' avaleuse
luce Billion
Flemish translation:eerbaar...
Explanation:
Weet je zeker dat dit een eerbare vraag is ?
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
eigenlijk was het antwoord niet echt bruikbaar, in een beok van Amelie Nothomb moet een secretaresse kopies maken. Ik zocht het juiste Nederlands woord voor de toevoer van de kopiemachine; Maar terwijl u zocht ontdekte ook ik dat er minder eerbare verklaringen zijn. In een vreemde taal besef je dat niet altijd. Toch bedankt voor het antwoord.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eerbaar...Tony Vandenborn
1eerbaar...Tony Vandenborn


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eerbaar...


Explanation:
Weet je zeker dat dit een eerbare vraag is ?

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4
Grading comment
eigenlijk was het antwoord niet echt bruikbaar, in een beok van Amelie Nothomb moet een secretaresse kopies maken. Ik zocht het juiste Nederlands woord voor de toevoer van de kopiemachine; Maar terwijl u zocht ontdekte ook ik dat er minder eerbare verklaringen zijn. In een vreemde taal besef je dat niet altijd. Toch bedankt voor het antwoord.

43 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
eerbaar...


Explanation:
Hoi Luce - geen probleem hoor... Maar ik vond de term in geen van mijn woordenboeken, niet in de papieren, en en niet in de online-woordenboeken. En wat er gebeurt als je 'avaleuse' intikt in een zoekmachine, tja... Nog een prettige zondag !

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4