KudoZ home » French to Greek » Construction / Civil Engineering

agencement

Greek translation: εφαρμογές διακόσμησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:agencement
Greek translation:εφαρμογές διακόσμησης
Entered by: Katerina Kallitsi

17:36 May 17, 2005
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
French term or phrase: agencement
Åßíáé ìéá ëßóôá ôùí lots.
Ôßôëïò: 180 Mobilier (ìå Bold)
Áêïëïõèïýí õðïêáôçãïñßåò
181 zone 1: audiovisuel
182 zone 2: librairie
183 zone 3: disques
184 comptoirs
185 caisses
186 comptoir de service
187 stocks

190 Mobilier spécial (ìå bold)
191 zone 1 : audio visuel
192 zone 2 : librairie
193 zone 3 : disques
194 zone 4 : comptoirs
195 zone 5 : bureaux

200 Agencement (ìå bold)
201 zone 1 : audio visuel
202 zone 2 : librairie
203 zone 3 : disque
204 agencements spéciaux
205 circulations principales
Katerina Kallitsi
διαρρύθμιση > οργάνωση χώρων > διακόσμηση
Explanation:
διαρρύθμιση > οργάνωση χώρων > διακόσμηση

Εδώ ίσως η τελευταία σημασία

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2005-05-17 18:23:05 GMT)
--------------------------------------------------

ΜΠΟΝΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ: \"Cirkulations\"

circulations = διάδρομοι κυκλοφορίας

Το δικό μου γλωσσικό αίσθημα θα προτιμούσε το «διαδρομές κυκλοφορίας», βλ. στο τέλος 2 links.

... Ο υπολογισμός των διαστάσεων των διαδρόμων κυκλοφορίας προσώπων ή και εμπορευμάτων πρέπει να γίνεται με βάση τον αναμενόμενο αριθμό χρηστών και το είδος ...
afroditi.uom.gr/emas/nomothesia/ Ygeiini_kai_Asfaleia/PD_16-96.doc

... (2) Ο υπολογισµός των διαστάσεων των οδών κυκλοφορίας προσώπων ή/και εµπορευµάτων,.περιλαµβανοµένων και εκείνων όπου πραγµατοποιούνται φορτώσεις και ...
www.cysha.org.cy/greek/downloads/ nomothesia/004_Nomothesia.pdf

... Eτσι, δημιουργούνται διαδρομές κυκλοφορίας των πεζών, δρόμοι κυκλοφορίας των ...
www.kathimerini.gr/4dcgi/ _w_articles_ell_84696_30/06/2002_29722

... από τις διαδρομές κυκλοφορίας των χωματουργικών αυτο-. κινήτων. 5.2. Όσον αφορά στις υπερβάσεις των θεσμοθετημένων ...
portal.tee.gr/pls/portal/url/ ITEM/E496AB167BE619EFE0340003BA2D133C


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 56 mins (2005-05-17 21:32:31 GMT)
--------------------------------------------------

Είχαμε Mobilier (Επίπλωση), Mobilier spécial (Ειδική επίπλωση) και τώρα έρχεται Agencement. Άρα Agencement ΔΕΝ είναι επίπλωση. Δεν είναι ούτε σκεύη: τα σκεύη δεν ανήκουν στις (οικοδομικές κά) εργασίες που περιγράφονται εδώ.

Είναι ξύλινες ή άλλες επενδύσεις, διάκοσμος σε (ψευδ)οροφές, τοίχους, δάπεδα. Δεν είναι τυχαίο που εδώ αναφέρονται και οι κυριότεροι χώροι (σκάλες, διάδρομοι) όπου θα κυκλοφορεί ο κόσμος: circulations principales.

Ο τεχνίτης λέγεται agenceur και βρήκα πώς λέγεται στα Ελληνικά:

Τεχνικός Διακόσμησης (**Διακοσμητής εφαρμογών εςωτερικών χώρων**).... iek-alexandr.evr.sch.gr/docs/misc/ed_iek.doc

Trait d\'union entre la conception et la réalisation , l\'agenceur est chargé de respecter et de traduire techniquement le parti esthétique d\'un projet d\'architecture intérieure, il doit le rendre \"réalisable \" .
Il met au point en collaboration avec les divers sous-traitants, tous les détails d\'une réalisation , tant au niveau des plans d\'exécution , des mises en oeuvre des diverses techniques (chauffage , climatisation , éclairage , sécurité, etc .. ) qu\'au niveau de la planification et de la coordination de l\'ensemble des travaux projetés .
A ce titre , ses interlocuteurs sont nombreux ( clients , architectes d\'intérieur , architectes , organismes divers ,ingénieurs,etc ... ) ainsi que toutes les entreprises participant à la réalisation ( maçonnerie, menuiserie, miroiterie, métallerie, électricité, chauffage, marbrerie, peinture, plomberie, tapisserie, enseigniste etc ... )

artic.ac-besancon.fr/lycee_claude_nicolas_ledoux/ FORMATIO/BTS/AGENCT/prof_aea.htm

Συνδυασμένο επάγγελμα:

Menuisier - Agenceur
Description générale du métier : Traditionnellement, le menuisier agenceur a en charge l\'aménagement et la restauration des bâtiments : logements, bureaux, magasins et autres locaux, il intervient aussi dans la fabrication de mobilier. Il assure l\'étanchéité de la construction avec portes, fenêtres et volets et peut intervenir sur des travaux d\'isolation ou d\'insonorisation, il assure aussi la répartition et l\'agencement intérieur avec cloisons , escaliers, parquets, faux plafonds… et la décoration avec le rangement, le mobilier ou le stand dans le cadre d\'expositions.
www.egf.ccip.fr/metier.asp?table=fiches_ metiers&site=g&id=5


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 59 mins (2005-05-17 21:35:53 GMT)
--------------------------------------------------

Άρα agencement = εφαρμογές διακόσμησης

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 32 mins (2005-05-18 06:09:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Και εδώ (όπως και στο \"Caisse\") εκείνο που δημιουργούσε σύγχυση ήταν η μη διάκριση Κατασκευαστή και Εμπόρου. Εδώ έχουμε τον πρώτο. Προσφέρει μεν έπιπλα, αλλά εντοιχισμένα (ντουλάπες). Ο Εμπορος \"ντύνει\" μετά το σπίτι
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Ευχαριστώ, Andras. Πρέπει να έχεις δίκιο, γιατί κι εγώ κάπως έτσι το βρήκα (σύστημα δόμησης)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3εξοπλισμός/έπιπλα και σκεύηDaphne b
3διαρρύθμιση > οργάνωση χώρων > διακόσμησηAndras Mohay


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
εξοπλισμός/έπιπλα και σκεύη


Explanation:
Νομίζω ότι είναι τυπογραφικό λάθος και εννοείται agencements (στον πληθυντικό) όπως το έχει παρακάτω, το οποίο σημαίνει εξοπλισμός, συσκευές, κάτι σαν ημιμόνιμη οικοσκευή. Έτσι ταιριάζει και με τα παραπάνω: 1η κατηγορία "επίπλωση, έπιπλα", 2η "ειδική επίπλωση" και 3η "Εξοπλισμός".

Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
19 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ Âßêõ :-)

agree  Lamprini Kosma
35 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ ËáìðñéíÞ :-)

agree  Elena Petelos
44 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ ¸ëåíá :-)

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διαρρύθμιση > οργάνωση χώρων > διακόσμηση


Explanation:
διαρρύθμιση > οργάνωση χώρων > διακόσμηση

Εδώ ίσως η τελευταία σημασία

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2005-05-17 18:23:05 GMT)
--------------------------------------------------

ΜΠΟΝΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ: \"Cirkulations\"

circulations = διάδρομοι κυκλοφορίας

Το δικό μου γλωσσικό αίσθημα θα προτιμούσε το «διαδρομές κυκλοφορίας», βλ. στο τέλος 2 links.

... Ο υπολογισμός των διαστάσεων των διαδρόμων κυκλοφορίας προσώπων ή και εμπορευμάτων πρέπει να γίνεται με βάση τον αναμενόμενο αριθμό χρηστών και το είδος ...
afroditi.uom.gr/emas/nomothesia/ Ygeiini_kai_Asfaleia/PD_16-96.doc

... (2) Ο υπολογισµός των διαστάσεων των οδών κυκλοφορίας προσώπων ή/και εµπορευµάτων,.περιλαµβανοµένων και εκείνων όπου πραγµατοποιούνται φορτώσεις και ...
www.cysha.org.cy/greek/downloads/ nomothesia/004_Nomothesia.pdf

... Eτσι, δημιουργούνται διαδρομές κυκλοφορίας των πεζών, δρόμοι κυκλοφορίας των ...
www.kathimerini.gr/4dcgi/ _w_articles_ell_84696_30/06/2002_29722

... από τις διαδρομές κυκλοφορίας των χωματουργικών αυτο-. κινήτων. 5.2. Όσον αφορά στις υπερβάσεις των θεσμοθετημένων ...
portal.tee.gr/pls/portal/url/ ITEM/E496AB167BE619EFE0340003BA2D133C


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 56 mins (2005-05-17 21:32:31 GMT)
--------------------------------------------------

Είχαμε Mobilier (Επίπλωση), Mobilier spécial (Ειδική επίπλωση) και τώρα έρχεται Agencement. Άρα Agencement ΔΕΝ είναι επίπλωση. Δεν είναι ούτε σκεύη: τα σκεύη δεν ανήκουν στις (οικοδομικές κά) εργασίες που περιγράφονται εδώ.

Είναι ξύλινες ή άλλες επενδύσεις, διάκοσμος σε (ψευδ)οροφές, τοίχους, δάπεδα. Δεν είναι τυχαίο που εδώ αναφέρονται και οι κυριότεροι χώροι (σκάλες, διάδρομοι) όπου θα κυκλοφορεί ο κόσμος: circulations principales.

Ο τεχνίτης λέγεται agenceur και βρήκα πώς λέγεται στα Ελληνικά:

Τεχνικός Διακόσμησης (**Διακοσμητής εφαρμογών εςωτερικών χώρων**).... iek-alexandr.evr.sch.gr/docs/misc/ed_iek.doc

Trait d\'union entre la conception et la réalisation , l\'agenceur est chargé de respecter et de traduire techniquement le parti esthétique d\'un projet d\'architecture intérieure, il doit le rendre \"réalisable \" .
Il met au point en collaboration avec les divers sous-traitants, tous les détails d\'une réalisation , tant au niveau des plans d\'exécution , des mises en oeuvre des diverses techniques (chauffage , climatisation , éclairage , sécurité, etc .. ) qu\'au niveau de la planification et de la coordination de l\'ensemble des travaux projetés .
A ce titre , ses interlocuteurs sont nombreux ( clients , architectes d\'intérieur , architectes , organismes divers ,ingénieurs,etc ... ) ainsi que toutes les entreprises participant à la réalisation ( maçonnerie, menuiserie, miroiterie, métallerie, électricité, chauffage, marbrerie, peinture, plomberie, tapisserie, enseigniste etc ... )

artic.ac-besancon.fr/lycee_claude_nicolas_ledoux/ FORMATIO/BTS/AGENCT/prof_aea.htm

Συνδυασμένο επάγγελμα:

Menuisier - Agenceur
Description générale du métier : Traditionnellement, le menuisier agenceur a en charge l\'aménagement et la restauration des bâtiments : logements, bureaux, magasins et autres locaux, il intervient aussi dans la fabrication de mobilier. Il assure l\'étanchéité de la construction avec portes, fenêtres et volets et peut intervenir sur des travaux d\'isolation ou d\'insonorisation, il assure aussi la répartition et l\'agencement intérieur avec cloisons , escaliers, parquets, faux plafonds… et la décoration avec le rangement, le mobilier ou le stand dans le cadre d\'expositions.
www.egf.ccip.fr/metier.asp?table=fiches_ metiers&site=g&id=5


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 59 mins (2005-05-17 21:35:53 GMT)
--------------------------------------------------

Άρα agencement = εφαρμογές διακόσμησης

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 32 mins (2005-05-18 06:09:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Και εδώ (όπως και στο \"Caisse\") εκείνο που δημιουργούσε σύγχυση ήταν η μη διάκριση Κατασκευαστή και Εμπόρου. Εδώ έχουμε τον πρώτο. Προσφέρει μεν έπιπλα, αλλά εντοιχισμένα (ντουλάπες). Ο Εμπορος \"ντύνει\" μετά το σπίτι

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 90
Grading comment
Ευχαριστώ, Andras. Πρέπει να έχεις δίκιο, γιατί κι εγώ κάπως έτσι το βρήκα (σύστημα δόμησης)