KudoZ home » French to Greek » Environment & Ecology

différé

Greek translation: απόκλιση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:différé
Greek translation:απόκλιση
Entered by: elisavet

09:57 Nov 5, 2007
French to Greek translations [PRO]
Environment & Ecology
French term or phrase: différé
''Aéroports de Paris a mis en place en 1995 deux maisons d'envirronnement (àRoissy et à Orly) ouvertes au public permettant désormais se suivre avec un très léger différé, les trajectoires des avions (systéme ''Vitrail'').'' Το κείμενο μιλάει για μέτρα διαχείρισσης της ενα'έριας κυκλοφορίας με σκοπό τη μείωση της ηχορύπανσης στο συγκεκριμένο σημείο.. Ωστοσο εδω δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να αποδωθεί η εν λόγω λέξη και μάλιστα σε συνδυασμό με το επίθετο "ελαφρύς"... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
elisavet
απόκλιση
Explanation:
Avec les lecteurs/enregistreurs à disque dur, il est possible d’enregistrer et de regarder en même temps, mais avec un léger différé. ...
www.conforama.fr/ConfoOnline/afficherPopUp.co?url=/pages/ht...

C'est pourquoi nous avons aujourd'hui l'honneur de couvrir en exclusivité et en direct (en réalité en léger différé en raison d'un stupide problème de clés ...
hippopotable.blogspot.com/2006/12/en-lger-diffr-du-salintarmebo.html


Εννοεί ότι με το σύστημα " Vitrail" (πρόκειται για ένα λογισμικό παρακολούθησης/ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας) υπάρχει η δυνατότητα λήψης δεδομένων σε σχεδόν πραγματκό χρόνο, με μια ελαφρά απόκλιση (το χρονική εννοείται από το συγκείμενο:):
Le nouveau système Vitrail qui s’est substitué, en juin dernier, à Sonate, associe non seulement les niveaux de bruit aux trajectoires, mais en plus, il fournit, en temps quasi réel, une foule d’informations sur les vols et permet de se focaliser sur une commune ou une autre. Et c’est à ce niveau que réside l’innovation.
http://www.gilroy.fr/spip.php?article125

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-05 12:47:35 GMT)
--------------------------------------------------

Le système Vitrail (Visualisation des trajectoires et des informations en ligne), ... avec une demi-heure de différé, et consultables par tous. ...
ns31170.ovh.net/~drancy/index.php?id_article=9162&id_rub=nosquartiers
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1απόκλιση
socratisv
4(χρονική) καθυστέρηση
Valentini Mellas
3 +1(χρονική) διαφορά, μεταχρονισμόςxxxd_vachliot


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(χρονική) διαφορά, μεταχρονισμός


Explanation:
Νομίζω πως αυτό εννοεί εδώ, αν και θα ήθελα κι άλλο κείμενο για να είμαι σίγουρος.



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-05 12:14:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως και χρονοδιαφορά.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-05 12:15:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GZHZ_enFR242FR242&q...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-05 12:23:53 GMT)
--------------------------------------------------

Και χρονική υστέρηση είναι μια άλλη πρόταση.

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
2 hrs
  -> :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
απόκλιση


Explanation:
Avec les lecteurs/enregistreurs à disque dur, il est possible d’enregistrer et de regarder en même temps, mais avec un léger différé. ...
www.conforama.fr/ConfoOnline/afficherPopUp.co?url=/pages/ht...

C'est pourquoi nous avons aujourd'hui l'honneur de couvrir en exclusivité et en direct (en réalité en léger différé en raison d'un stupide problème de clés ...
hippopotable.blogspot.com/2006/12/en-lger-diffr-du-salintarmebo.html


Εννοεί ότι με το σύστημα " Vitrail" (πρόκειται για ένα λογισμικό παρακολούθησης/ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας) υπάρχει η δυνατότητα λήψης δεδομένων σε σχεδόν πραγματκό χρόνο, με μια ελαφρά απόκλιση (το χρονική εννοείται από το συγκείμενο:):
Le nouveau système Vitrail qui s’est substitué, en juin dernier, à Sonate, associe non seulement les niveaux de bruit aux trajectoires, mais en plus, il fournit, en temps quasi réel, une foule d’informations sur les vols et permet de se focaliser sur une commune ou une autre. Et c’est à ce niveau que réside l’innovation.
http://www.gilroy.fr/spip.php?article125

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-05 12:47:35 GMT)
--------------------------------------------------

Le système Vitrail (Visualisation des trajectoires et des informations en ligne), ... avec une demi-heure de différé, et consultables par tous. ...
ns31170.ovh.net/~drancy/index.php?id_article=9162&id_rub=nosquartiers

socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(χρονική) καθυστέρηση


Explanation:
Είναι ο τυπικός όρος. ... Πάντα λέμε ότι τα αποτελέσματα έχουν μία χρονική καθυστέρηση (ή σκέτο καθυστέρηση) των Χ λεπτών.

Το νέο σύστημα τοποθετείται σε 18 αεροδρόμια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Ρόδος κλπ. ... Δεδομένα με καθυστέρηση 15 λεπτών ...
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12487&m=D08&...

συστηµάτων κριτικής ασφάλειας, όπως π.χ. ο πύργος ελέγχου στα αεροδρόµια. Στην .... ενέργεια εκτελείται µετά από µία συγκεκριµένη χρονική καθυστέρηση, ...
http://www.endiktis.cs.ucy.ac.cy/deliverables/D3.pdf

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek