KudoZ home » French to Greek » Environment & Ecology

émergence

Greek translation: εμφάνιση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:émergence
Greek translation:εμφάνιση
Entered by: elisavet

10:02 Nov 5, 2007
French to Greek translations [PRO]
Environment & Ecology
French term or phrase: émergence
''Un premier d.cret du Code de la santé dinstingue .... les bruits dus à une actoivité professionelle, culturelle, sportive, oy de loisir ''habituelle''. Pour ceux-ci, le texte sanctionne en fait le supplément de bruit par rapport au bruit ambiant, '' l' émergence'', en la limitanta à5 dB le jour et 3dB la nuit, chiffre d'ailleurs augmenté si le bruit dure peu de temps.'' Θα είμαι ευγνώμων για κάθε πρόταση διότι η λέξη αυτή που αναγράφεται με εισαγωγικά και σε παρόμοιο σημείο του κειμένου και πάντα σε σχέση με τον ήχο, με δυσκολεύει ιδιαίτερα ως προς την απόδοσή της! Ευχαριστώ πολυ!
elisavet
εμφάνιση
Explanation:
Ετσι το έχω βρει, τώρα γιατί το έχουν σε εισαγωγικά θα σε γελάσω. Υπαρχει και ο ορος emergence σαν ορος φιλοσοφίας αλλα δεν νομιζω πως ισχύει σ'αυτην την περίπτωση.
Selected response from:

Eleni Polychronidou
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ανάδυσηAnna Karakalpaki
4εμφάνισηEleni Polychronidou


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εμφάνιση


Explanation:
Ετσι το έχω βρει, τώρα γιατί το έχουν σε εισαγωγικά θα σε γελάσω. Υπαρχει και ο ορος emergence σαν ορος φιλοσοφίας αλλα δεν νομιζω πως ισχύει σ'αυτην την περίπτωση.

Eleni Polychronidou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ανάδυση


Explanation:
την ανάδυση του θορύβου, ίσως γι'αύτό τα εισαγωγικά, επειδή δεν είναι πολύ δόκιμο

Anna Karakalpaki
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek