KudoZ home » French to Greek » Food & Drink

saugrenade

Greek translation: κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:saugrenade
Greek translation:κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού
Entered by: Lamprini Kosma

15:52 Jun 18, 2005
French to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Food & Drink / folklore
French term or phrase: saugrenade
Ce souper devait etre compose de neuf plats, comme soupe, bouilli, fricasee, daube, saugrenade, tourtiere, fricandeau etc.
elisavet
κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού
Explanation:
Μιλώντας με δύο φίλες με μεγάλη συλλογή από γαλλικές συνταγές και παίρνοντας και τη γνώμη του Γάλλου συζύγου της μιας εκ των δύο φαίνεται ότι είναι πολύ πιθανό να προέρχεται η λέξη από το "sol grenu","saugrenu" και η πλησιέστερη εικόνα στην οποία παραπέμπει είναι κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού.

Δες και τους παρακάτω συνδέσμους. Πιθανόν να βοηθούν κάπως.

Filet de bœuf ψημένο σε κρούστα αλατιού...
http://www.beaubrummel.gr/menu.html

Στήθος πάπιας σε κρούστα αλατιού
http://www.hotel-restaurant.gr/online/article.asp?returnPage...

Βέβαια θα πρότεινα να κρατήσεις και τον γαλλικό όρο σε παρένθεση.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 8 hrs 38 mins (2005-06-20 00:31:15 GMT)
--------------------------------------------------

Δες κι αυτό:

\"saugrenu

sel grenu (sel gros)\"

http://www.salines.com/index.php?cat=4&mot=50

Νομίζω ότι η ουσία του πιάτου βρίσκεται εδώ.
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού
Lamprini Kosma
2 +2σάλτσα ροδιού
Nick Lingris


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
σάλτσα ροδιού


Explanation:
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω, ο άσχετος των ασχέτων στη μαγειρική, είναι ότι πρόκειται για sauce grenade.
http://www.elle.fr/fiche_cuisine.php?id_recette=231

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-06-18 16:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

Και το μόνο εύρημα στο δίκτυο για το saucegrenade λέει ότι σπεσιαλιτέ του μαγαζιού είναι:
Saugrenade/Aiguillettes de canard grillées/Pommes périgourdines/Poule au pot.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2005-06-18 16:48:02 GMT)
--------------------------------------------------

Άλλη υποψία, αν μιλάμε για τρόπους μαγειρέματος:
Κάτι από το επίθετο saugrenu
saugrenu, ue adj. 1611; sogrenu « piquant » de sau, forme de sel, et grenu, de grain
Πού πήγαν οι μαγείρισσες;



--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2005-06-18 16:50:41 GMT)
--------------------------------------------------

Τρίτη ιδέα:
Παίρνεις τηλέφωνο τον:
Roger Bourdin
La Catie
24400 - Saint-Géry
Tel: 05 53 58 67 85
και τον ρωτάς πώς τη φτιάχνει τη σογρενάδα.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elena Petelos: Äåí îÝñù ãéá ôéò Üëëåò ìáãåßñéóóåò, åãþ Ýêáíá êÜôé ðáðÜêéá ìå êñïýóôá áëáôéïý ÷ïíäñïý. Ëßãï áðßèáíï ôï âñßóêù íá åßíáé óÜëôóá ìå áõôÜ ôá óõìöñáæüìåíá./ÅðçñåáóìÝíç áðü ôï sol grenu êáé óôçí ðïñåßá saugrenu åßðá íá ôá áíáöÝñù. ¨-)))))/Ãéá ìåóçìÝñé;;!!/¨-))
1 hr
  -> Ç óÜëôóá Þôáí ãëùóóïóåñëïê÷ïëìßá (åõöçìéóôéêüò üñïò). Åêåßíá ôá ðáðÜêéá ôé Þèåëåò íá ôá áíáöÝñåéò ôþñá... // ËõðÞóïõ ìå, äåí Ý÷ù öÜåé áêüìá. // Ôþùùñá... îå÷Üóôçêå áõôü.

agree  Valentini Mellas: grenade = rodi ... to sugrenade isos na ennoei sus grenade opote na milame gia krousta i saltsa ...
2 hrs
  -> Ìðá, ìÜëëïí áðü ôï saugrenu âãáßíåé êáé ç êáíÝíá ôïõñëïý-ôïõñëïý åßíáé áðü ôçí óýã÷ñïíç óçìáóßá, Þ êáíÝíá áëßðáóôï áðü ôçí ðáëéÜ. Ìüíï ìå ôçëåöþíçìá óôçí Íôïñôíôüí èá ìÜèåé...

agree  Margarita Dimitriou
5 hrs
  -> Åëðßæù íá óõìöùíåßò üôé ðñÝðåé íá ðÜñåé ôçëÝöùíï...

neutral  Vicky Papaprodromou: ÔåëéêÜ ðÞñå êáíåßò ôçëÝöùíï;
8 hrs
  -> Êáé ïé ÃÜëëïé ôåëéêÜ äåí öáßíåôáé (ðñïò ôï ðáñüí) íá Ý÷ïõí íá óõìâÜëïõí êÜôé ðåñéóóüôåñï, ïðüôå ìÜëëïí ôï ôçëÝöùíï ôÞò Ýìåéíå ôçò Å.

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού


Explanation:
Μιλώντας με δύο φίλες με μεγάλη συλλογή από γαλλικές συνταγές και παίρνοντας και τη γνώμη του Γάλλου συζύγου της μιας εκ των δύο φαίνεται ότι είναι πολύ πιθανό να προέρχεται η λέξη από το "sol grenu","saugrenu" και η πλησιέστερη εικόνα στην οποία παραπέμπει είναι κρούστα από κόκκους χοντρού αλατιού.

Δες και τους παρακάτω συνδέσμους. Πιθανόν να βοηθούν κάπως.

Filet de bœuf ψημένο σε κρούστα αλατιού...
http://www.beaubrummel.gr/menu.html

Στήθος πάπιας σε κρούστα αλατιού
http://www.hotel-restaurant.gr/online/article.asp?returnPage...

Βέβαια θα πρότεινα να κρατήσεις και τον γαλλικό όρο σε παρένθεση.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 8 hrs 38 mins (2005-06-20 00:31:15 GMT)
--------------------------------------------------

Δες κι αυτό:

\"saugrenu

sel grenu (sel gros)\"

http://www.salines.com/index.php?cat=4&mot=50

Νομίζω ότι η ουσία του πιάτου βρίσκεται εδώ.

Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: ...êáé êáëáìðïêÜêé ìå êñïõóôï..åðéêÜëõøç http://www.newsfam.com/pages/cuisine/recettesdesorcieres/rec...
9 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ ¸ëåíá. Íïìßæù üôé åß÷åò äßêéï ôåëéêÜ óôçí ðáñáôÞñçóÞ óïõ.

agree  Assimina Vavoula
1 day8 hrs
  -> Åõ÷áñéóôþ Ìéíïýëá! :-)