KudoZ home » French to Greek » Journalism

brousse

Greek translation: θαμνώδης έκταση, θαμνώδης σαβάνα, θαμνοτόπι


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:brousse
Greek translation:θαμνώδης έκταση, θαμνώδης σαβάνα, θαμνοτόπι
Entered by: elisavet

13:47 Feb 18, 2006
French to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Journalism
French term or phrase: brousse
Einai eidos thamnodous ektasis ton tropikon perioxon alla den mporo na vro tin antistoixia tou, an yparxei, sta ellinika.
elisavet
θαμνώδης έκταση, θαμνώδης σαβάνα, θαμνοτόπι
Explanation:
Γενικότερα, θαμνώδης έκταση ή (πιο λογοτεχνικό) θαμνοτόπι.

Ειδικότερα για την Αφρική, θαμνώδης σαβάνα (στη Νότια Αφρική τη λένε και μπούσβελντ ή βελντ).


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-18 16:09:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ελπίζω, Ελισάβετ, να μην έχεις μεταφορική χρήση (π.χ. c'est en pleine brousse), οπότε βέβαια θα πεις "στη μέση του πουθενά".
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5θαμνώδης έκταση, θαμνώδης σαβάνα, θαμνοτόπι
Nick Lingris
3βάτος, λόχμηAssimina Vavoula


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
βάτος, λόχμη


Explanation:
...

Assimina Vavoula
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 2

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
θαμνώδης έκταση, θαμνώδης σαβάνα, θαμνοτόπι


Explanation:
Γενικότερα, θαμνώδης έκταση ή (πιο λογοτεχνικό) θαμνοτόπι.

Ειδικότερα για την Αφρική, θαμνώδης σαβάνα (στη Νότια Αφρική τη λένε και μπούσβελντ ή βελντ).


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-18 16:09:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ελπίζω, Ελισάβετ, να μην έχεις μεταφορική χρήση (π.χ. c'est en pleine brousse), οπότε βέβαια θα πεις "στη μέση του πουθενά".

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
35 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ! Êáëü óáââáôïêýñéáêï.

agree  Vicky Papaprodromou: ÓðÝñáááááá
42 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ! Êáëü óáââáôïêýñéáêï.

agree  Christine Cooreman: Áí ìéëÜ ãåíéêüôåñá, êáé ü÷é ãéá Ýíá óõãêåêñéìÝíï öõôü, åßíáé ôï áíôßóôïé÷ï ôçò "æïýãêëáò", ôïõ "ìÝóïí ôïõ ðïõèåíÜ", üðùò ëÝìå...
1 hr
  -> Éó÷ýåé êáé óôá áããëéêÜ (lives out in the bush), áëëÜ åëðßæù íá ìçí áíáöÝñåôáé óôç ìåôáöïñéêÞ óçìáóßá, áí êñßíù áðü ôï ó÷üëéï ôçò ÅëéóÜâåô.

agree  ELEFTHERIA FLOROU
7 hrs
  -> Åõ÷áñéóôþ.

agree  Assimina Vavoula: Íáé, Ý÷åéò áðüëõôá äßêéï....
1 day20 hrs