KudoZ home » French to Greek » Journalism

pain bénit

Greek translation: θείο δώρο, δώρο εξ ουρανού, μάννα εξ ουρανού, (θεία) ευλογία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pain bénit
Greek translation:θείο δώρο, δώρο εξ ουρανού, μάννα εξ ουρανού, (θεία) ευλογία
Entered by: Nick Lingris

13:24 Feb 21, 2006
French to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Journalism
French term or phrase: pain bénit
"Les hordes d'adolescents désoeuvrés, sans espoir de formation ni de travail sont pain bénit pour les bandes armées qui les recrutent." Ρain bénit είναι το αντίδωρο, αλλά η συγκεκριμένη έκφραση δεν μπορεί να μεταφραστεί κυριολεκτικά. Σκέφτηκα το μάνα εξ'ουρανού αλλά νομίζω ότι είμαι εκτός.
elisavet
θείο δώρο, δώρο εξ ουρανού
Explanation:
Να προσθέσω δύο συνώνυμα στη συλλογή σας.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&c2coff=1&rls=...

Και φυσικά συμφωνώ και με το "μάννα εξ ουρανού".

Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Merci bien!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2"ευλογία"
Christine Cooreman
4 +2ευλογία
Emmanouil Tyrakis
4θείο δώρο, δώρο εξ ουρανού
Nick Lingris
3θεόσταλτες
Maria Karra


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pain bιnit
"ευλογία"


Explanation:
είναι "ευλογία" για τις ένοπλες ομάδες, γιατί είναι εύκολη λεία...

Christine Cooreman
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
12 mins

agree  Assimina Vavoula
2 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pain bιnit
ευλογία


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-02-21 13:36:13 GMT)
--------------------------------------------------

To pain bιnit ως loc. fig. είναι συνώνυμο του aibaine = ανέλπιστη τύχη ή ευλογία

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
13 mins
  -> merci...

agree  Assimina Vavoula
2 hrs
  -> merci...

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pain bénit
θεόσταλτες


Explanation:
Μπορείς να πεις θεόσταλτες, ώστε να μη χαθεί εντελώς η έννοια του bénit.

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pain bénit
θείο δώρο, δώρο εξ ουρανού


Explanation:
Να προσθέσω δύο συνώνυμα στη συλλογή σας.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&c2coff=1&rls=...

Και φυσικά συμφωνώ και με το "μάννα εξ ουρανού".



Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 108
Grading comment
Merci bien!