KudoZ home » French to Greek » Law (general)

en la personne

Greek translation: δια του νομίμου εκπροσώπου του


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:en la personne de son représentant légal
Greek translation:δια του νομίμου εκπροσώπου του
Entered by: socratisv

16:11 Sep 4, 2008
French to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: en la personne
agir en la personne de son representant legla
SGOUZA
δια του νομίμου αντιπροσώπου του
Explanation:
agir en justice en la personne de son représentant légal: προσφεύγω δικαστικώς δια του νομίμου αντιπροσώπου μου
http://tinyurl.com/5r4v8j

--------------------------------------------------
Note added at 18 minutes (2008-09-04 16:29:31 GMT)
--------------------------------------------------

ή: της, ανάλογα με το τι προηγείται

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2008-09-04 17:23:06 GMT)
--------------------------------------------------

εκπροσώπου:-)
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4δια του νομίμου αντιπροσώπου του
socratisv
4για λογαριασμό του...
Spiros Doikas


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
για λογαριασμό του...


Explanation:
για λογαριασμό του...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-09-04 16:23:12 GMT)
--------------------------------------------------

ή μάλλον
"στο πρόσωπο"
http://www.answers.com/topic/person

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
en la personne de son représentant légal
δια του νομίμου αντιπροσώπου του


Explanation:
agir en justice en la personne de son représentant légal: προσφεύγω δικαστικώς δια του νομίμου αντιπροσώπου μου
http://tinyurl.com/5r4v8j

--------------------------------------------------
Note added at 18 minutes (2008-09-04 16:29:31 GMT)
--------------------------------------------------

ή: της, ανάλογα με το τι προηγείται

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2008-09-04 17:23:06 GMT)
--------------------------------------------------

εκπροσώπου:-)

socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 52
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eleni Makantani: με πρόλαβες!
3 mins
  -> :) με το φυλλομετρητή μου να σέρνεται και να μου έχει σπάσει τα νεύρα! Καλό απόγευμα

agree  Evi Prokopi
8 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ. ΚΑλό απόγευμα.

agree  Assimina Vavoula
2 hrs
  ->  Ευχαριστώ πολύ. Καλό βράδυ

agree  xxxd_vachliot
3 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ. Καλό βράδυ