KudoZ home » French to Greek » Law (general)

avoué - avocat

Greek translation: δικολάβος (avoué) / (δικαγωγός (avoué))


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:avoué
Greek translation:δικολάβος (avoué) / (δικαγωγός (avoué))
Entered by: socratisv

17:33 Sep 4, 2008
French to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: avoué - avocat
πώς μεταφράζονται αυτά;
και τα δύο ως δικηγόρος ή μήπως διατηρούνται στα γαλλικά;
SGOUZA
Δικολάβος (Avoué) / (Δικαγωγός (avoué))
Explanation:
L'avoué" est un officier ministériel qui, sauf dans certaines matières pour lesquelles son ministère n'a pas été rendu obligatoire, dispose du privilège de postulation (faire tous les actes de proc;edure) pour engager des procédure et pour conclure (faire connaître les prétentions de son client) devant une Cour d'Appel.
En règle g;en;erale, l'avocat transmet le dossier d'appel à l'avoué.
http://www.dictionnaire-juridique.com/definition/avoue.php
http://www.chambre-nationale.avoues.fr/
Δεν υπάρχει αντίστοιχος όρος στην ελληνική νομοθεσία. Είναι κάτι ανάλογο με το " δικολάβο" υπό τη (θετική) έννοια του πρακτικού δικηγόρου που αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών ως την ακρόαση.
Στο λεξικό του Π. Μάλιακα προτείνονται οι ακόλουθες αποδόσεις:
Δικολάβος (εφετείου, μόνο στη Γαλλία)
πρακτικός δικηγόρος
δικαστικός εκπρόσωπος
Στο ΙΑΤΕ αποδίδεται ως : δικηγόρος (avoué), avoué, δικηγόρος

Δες και το αντίστοιχο λήμμα στο λεξικό του Ηπίτη:
http://tinyurl.com/5uzd2q

Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα απόδοσης ως δικαγωγός
Έτος Γ΄ φ. 120, 13 Ιουλίου 1840 (σ. 2127-2134)
Νομολογία αλλοδαπών δικαστηρίων (Εμπορικά. Εμποροδικείον-αρμοδιότης-εμπορικοί υπάλληλοι (commis), δικαγωγός (avoué)-δαπάναι-αποδοκίμασις, διατροφή-τέκνα-αλληλέγγυον)
http://www.geocities.com/ekeied/Nomike.html
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Δικολάβος (Avoué) / (Δικαγωγός (avoué))
socratisv
4δικηγόρος που δεν αγορεύει (ενώπιον δικαστηρίου)Ellen Kraus


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
avoué
Δικολάβος (Avoué) / (Δικαγωγός (avoué))


Explanation:
L'avoué" est un officier ministériel qui, sauf dans certaines matières pour lesquelles son ministère n'a pas été rendu obligatoire, dispose du privilège de postulation (faire tous les actes de proc;edure) pour engager des procédure et pour conclure (faire connaître les prétentions de son client) devant une Cour d'Appel.
En règle g;en;erale, l'avocat transmet le dossier d'appel à l'avoué.
http://www.dictionnaire-juridique.com/definition/avoue.php
http://www.chambre-nationale.avoues.fr/
Δεν υπάρχει αντίστοιχος όρος στην ελληνική νομοθεσία. Είναι κάτι ανάλογο με το " δικολάβο" υπό τη (θετική) έννοια του πρακτικού δικηγόρου που αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών ως την ακρόαση.
Στο λεξικό του Π. Μάλιακα προτείνονται οι ακόλουθες αποδόσεις:
Δικολάβος (εφετείου, μόνο στη Γαλλία)
πρακτικός δικηγόρος
δικαστικός εκπρόσωπος
Στο ΙΑΤΕ αποδίδεται ως : δικηγόρος (avoué), avoué, δικηγόρος

Δες και το αντίστοιχο λήμμα στο λεξικό του Ηπίτη:
http://tinyurl.com/5uzd2q

Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα απόδοσης ως δικαγωγός
Έτος Γ΄ φ. 120, 13 Ιουλίου 1840 (σ. 2127-2134)
Νομολογία αλλοδαπών δικαστηρίων (Εμπορικά. Εμποροδικείον-αρμοδιότης-εμπορικοί υπάλληλοι (commis), δικαγωγός (avoué)-δαπάναι-αποδοκίμασις, διατροφή-τέκνα-αλληλέγγυον)
http://www.geocities.com/ekeied/Nomike.html


socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Catherine Christaki
36 mins
  -> :)

agree  Assimina Vavoula
43 mins
  -> :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
avoue - avocat
δικηγόρος που δεν αγορεύει (ενώπιον δικαστηρίου)


Explanation:

πηγή> Pons Weis-Mattuta 1988

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 28