KudoZ home » French to Greek » Medical

debit-metre de pointe

Greek translation: όργανο μέτρησης της ροής, ροόμετρο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:débit-mètre de pointe
Greek translation:όργανο μέτρησης της ροής, ροόμετρο
Entered by: socratisv

18:11 Mar 4, 2002
French to Greek translations [PRO]
Medical
French term or phrase: debit-metre de pointe
Alors que un enfant asthmatique sur deux a entendu parle du debit-metre de pointe, ils ne sont que 7% seulement a l'utiliser au moins qu'une fois par mois
elise15
όργανο μέτρησης της ροής, ροόμετρο
Explanation:
Στον ιστότοπο της Eurodicautom o ρος débitmètre αποδείδεται ως όργανο μέτρησης της ροής και αφού πρόκειται για μέτρηση της ροής του αέρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον παραπάνω όρο
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Ισως είναι ότι καλύτερο. Για άλλη μια φορά ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4όργανο μέτρησης παροχήςYannis Pistofidis
4όργανο μέτρησης της ροής, ροόμετρο
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
όργανο μέτρησης της ροής, ροόμετρο


Explanation:
Στον ιστότοπο της Eurodicautom o ρος débitmètre αποδείδεται ως όργανο μέτρησης της ροής και αφού πρόκειται για μέτρηση της ροής του αέρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον παραπάνω όρο

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 526
Grading comment
Ισως είναι ότι καλύτερο. Για άλλη μια φορά ευχαριστώ

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
όργανο μέτρησης παροχής


Explanation:
debit: παροχή
debit ventilatoire ou respiratoire: παροχή εξαερισμού, δηλ. ο όγκος του αποβαλλόμενου αέρα στη μονάδα του χρόνου. Η παροχή για τον εξαερισμό των κυψελίδων συμβολίζεται με VA.

Yannis Pistofidis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 16