KudoZ home » French to Greek » Medical (general)

jonction dermo-épidermique

Greek translation: χοριοεπιδερμική συμβολή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:jonction dermo-épidermique
Greek translation:χοριοεπιδερμική συμβολή
Entered by: xxxd_vachliot

12:27 Oct 19, 2007
French to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
French term or phrase: jonction dermo-épidermique
La jonction dermo-épidermique

Zone d’adhérence entre l’épiderme et le derme.
Constitue une zone d’échange considérable entre les deux.

• Avec l’âge :
- diminution de La surface de contact entre l’épiderme et le derme dû à l’aplatissement de la jonction dermo-épidermique qui entraîne une diminution des échanges et des communications cellulaires entre ces deux structures.
Assimina Vavoula
Greece
χοριοεπιδερμική ένωση/συμβολή
Explanation:
Εγώ το ξέρω έτσι:

Το δέρμα έχει δύο στιβάδες. Την επιδερμίδα, η οποία είναι η εξωτερική, επιθηλιακή στιβάδα και το χόριο ή κυρίως δέρμα το οποίο αποτελεί την εσωτερική στιβάδα, κάτω από το χόριο υπάρχει χαλαρός συνδετικός ιστός, το υπόδερμα ή υποδόριος ιστός, το οποίο περιέχει άφθονο λίπος. Το δέρμα επίσης έχει και τα εξαρτήματα του, τα οποία είναι οι αδένες (σμηγματογόνοι και ιδρωτοποιοί), οι τρίχες και τα νύχια.


Η ΧΟΡΙΟ-ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

Η ένωση επιδερμίδας και χορίου γίνεται με καταδύσεις της επιδερμίδας στο χόριο και αντίστοιχες αναδύσεις του χορίου γνωστές θηλές. Μία μεμβράνη, η βασική μεμβράνη χωρίζει την επιδερμίδα από το χόριο και αποτελείται από δύο λεπτά πέταλα διακριτά με το ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.

Το μελάνωμα βρίσκεται στη θέση της προέλευσής του, στη βασική μεμβράνη της επιδερμίδας στη χοριοεπιδερμική συμβολή


--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2007-10-19 13:25:25 GMT)
--------------------------------------------------

Καλύτερα συμβολή, για να είναι κοντά στο πρωτότυπο.

Selected response from:

xxxd_vachliot
Grading comment
Ευχαριστώ... Με επιβεβαίωσες...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4χοριοεπιδερμική ένωση/συμβολήxxxd_vachliot
3δερμοεπιδερμική ένωσηEvi Prokopi


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
δερμοεπιδερμική ένωση


Explanation:



    Reference: http://www.sephora.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&...
Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χοριοεπιδερμική ένωση/συμβολή


Explanation:
Εγώ το ξέρω έτσι:

Το δέρμα έχει δύο στιβάδες. Την επιδερμίδα, η οποία είναι η εξωτερική, επιθηλιακή στιβάδα και το χόριο ή κυρίως δέρμα το οποίο αποτελεί την εσωτερική στιβάδα, κάτω από το χόριο υπάρχει χαλαρός συνδετικός ιστός, το υπόδερμα ή υποδόριος ιστός, το οποίο περιέχει άφθονο λίπος. Το δέρμα επίσης έχει και τα εξαρτήματα του, τα οποία είναι οι αδένες (σμηγματογόνοι και ιδρωτοποιοί), οι τρίχες και τα νύχια.


Η ΧΟΡΙΟ-ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

Η ένωση επιδερμίδας και χορίου γίνεται με καταδύσεις της επιδερμίδας στο χόριο και αντίστοιχες αναδύσεις του χορίου γνωστές θηλές. Μία μεμβράνη, η βασική μεμβράνη χωρίζει την επιδερμίδα από το χόριο και αποτελείται από δύο λεπτά πέταλα διακριτά με το ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.

Το μελάνωμα βρίσκεται στη θέση της προέλευσής του, στη βασική μεμβράνη της επιδερμίδας στη χοριοεπιδερμική συμβολή


--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2007-10-19 13:25:25 GMT)
--------------------------------------------------

Καλύτερα συμβολή, για να είναι κοντά στο πρωτότυπο.




    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:zcYyj3RtzJ0J:panacea.med....
    Reference: http://www.inpap.org/melanoma_dermatos.htm
xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ... Με επιβεβαίωσες...