KudoZ home » French to Greek » Law (general)

renonciation à recours

Greek translation: απαλλαγή/παραίτηση από το δικαιώμα αναγωγής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:renonciation à recours
Greek translation:απαλλαγή/παραίτηση από το δικαιώμα αναγωγής
Entered by: Joanne Panteleon

09:26 Mar 29, 2003
French to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: renonciation à recours
Une renonciation à recours sur le client de la société projet
Cleo
(Ρήτρα) απαλλαγή(ς)/ακύρωση(ς) του δικαιώματος αναγωγής (= προσφυγής)
Explanation:
français =abandon de recours n. m.
anglais = waiver of recourse

Définition :
Clause qui peut être prévue dans un contrat d'assurance, et suivant laquelle l'assureur s'engage à ne pas exercer de recours, en cas de sinistre, contre le tiers responsable.

Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
renonciation à recours n. f.

•Με δικαίωμα αναγωγής.
Περιλαμβάνει χρηματοδότηση και διαχείριση / είσπραξη των εκχωρημένων επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολογίων). Το δικαίωμα αναγωγής είναι η δυνατότητα της εταιρείας factoring να απαιτήσει επιστροφή των χρημάτων της από τον προμηθευτή, σε περίπτωση καθυστέρησης ή αδυναμίας πληρωμής από τον οφειλέτη.

•Χωρίς δικαίωμα αναγωγής.Περιλαμβάνει χρηματοδότηση και διαχείριση / είσπραξη των εκχωρημένων επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολογίων). Επιπλέον, περιλαμβάνει και ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου μέχρι και 100% έναντι συμφωνημένου ασφαλίστρου. Σ’ αυτή την περίπτωση, αν υπάρξει αδυναμία πληρωμής από τον οφειλέτη η εταιρεία factoring δεν δικαιούται να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων από τον προμηθευτή. Έχει δικαίωμα να στραφεί μόνο κατά του οφειλέτη.

www.emporiki-factoring.gr/egxorio.shtml



--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-29 18:20:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Subrogation

Recours de l’assureur contre le responsable d’un dommage. Après avoir réglé les indemnités à son client victime d’un sinistre, l’assureur se substitue à lui pour récupérer la somme versée auprès du responsable des dommages. L’assureur est \"subrogé dans les droits de l’assuré \".

Renonciation à recours : l’assuré peut abandonner à l’avance, par contrat, tout recours contre le responsable de dommages qu\'il subirait. Source : CDIA

www.desassureurs.com/KIMASSURE/LEXIQUE_S_kimassure.htm


Από το λεξικό του Χρυσοβιτσιώτη –Σταυρακόπουλου Εμπορικών –Οικονομικών & Τραπεζικών Όρων:

Recourse= 1. Προσφυγή, αναγωγή. Το δικαίωμα του κομιστή συναλλαγματικής ή γραμματείου να στραφεί εναντίον οποιουδήποτε οπισθογράφου ή του εκδότη σε περίπτωση μη πληρωμής. Το ανωτέρω δικαίωμα παύει να υφίσταται αν στο σώμα της συν/κής αναγραφεί η φράση: without recourse.
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
Efharisto poli gia tis epexigisseis sas pano sto thema.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4συμφωνία αποκλεισμού
Spiros Doikas
3(Ρήτρα) απαλλαγή(ς)/ακύρωση(ς) του δικαιώματος αναγωγής (= προσφυγής)
Joanne Panteleon


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συμφωνία αποκλεισμού


Explanation:
Subject Law - Legislation - Jurisprudence (JU)



Definition Accord exprès contenu soit dans la convention d'arbitrage soit dans un accord écrit ultérieur avec lequel les parties renoncent à tout recours contre la sentence du tribunal arbitral.

Reference VE:Bucher,Arbitrage international,1988,p.130
(1)
TERM renonciation au recours

Reference VE:Bucher,Arbitrage international,1988,p.130;DF:selon source VE,p.130-131

Note {DOM} droit de procédure civile



(1)
TERM exclusion agreement

Reference Lattanzi,Arbitrato internazionale,1989,p.78

Note {DOM} civil proceedings



ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ...
... ή η Ομοσπονδία διαθέτει επαρκή και εφαρμόσιμη
συμφωνία αποκλεισμού των όπλων μαζικής ...
business.hol.gr/~bio/HTML/PUBS/EVEA/greek/alpert.htm - 59k - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες

DOCI - 31991D0299 - bas-cel
... στη Solvay για το σύνολο των αναγκών του και αποτελεί
συμφωνία αποκλεισμού βάσει του ...
europa.eu.int/smartapi/cgi/ sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=391D0299&lg=EL -



    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Ρήτρα) απαλλαγή(ς)/ακύρωση(ς) του δικαιώματος αναγωγής (= προσφυγής)


Explanation:
français =abandon de recours n. m.
anglais = waiver of recourse

Définition :
Clause qui peut être prévue dans un contrat d'assurance, et suivant laquelle l'assureur s'engage à ne pas exercer de recours, en cas de sinistre, contre le tiers responsable.

Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
renonciation à recours n. f.

•Με δικαίωμα αναγωγής.
Περιλαμβάνει χρηματοδότηση και διαχείριση / είσπραξη των εκχωρημένων επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολογίων). Το δικαίωμα αναγωγής είναι η δυνατότητα της εταιρείας factoring να απαιτήσει επιστροφή των χρημάτων της από τον προμηθευτή, σε περίπτωση καθυστέρησης ή αδυναμίας πληρωμής από τον οφειλέτη.

•Χωρίς δικαίωμα αναγωγής.Περιλαμβάνει χρηματοδότηση και διαχείριση / είσπραξη των εκχωρημένων επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολογίων). Επιπλέον, περιλαμβάνει και ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου μέχρι και 100% έναντι συμφωνημένου ασφαλίστρου. Σ’ αυτή την περίπτωση, αν υπάρξει αδυναμία πληρωμής από τον οφειλέτη η εταιρεία factoring δεν δικαιούται να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων από τον προμηθευτή. Έχει δικαίωμα να στραφεί μόνο κατά του οφειλέτη.

www.emporiki-factoring.gr/egxorio.shtml



--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-29 18:20:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Subrogation

Recours de l’assureur contre le responsable d’un dommage. Après avoir réglé les indemnités à son client victime d’un sinistre, l’assureur se substitue à lui pour récupérer la somme versée auprès du responsable des dommages. L’assureur est \"subrogé dans les droits de l’assuré \".

Renonciation à recours : l’assuré peut abandonner à l’avance, par contrat, tout recours contre le responsable de dommages qu\'il subirait. Source : CDIA

www.desassureurs.com/KIMASSURE/LEXIQUE_S_kimassure.htm


Από το λεξικό του Χρυσοβιτσιώτη –Σταυρακόπουλου Εμπορικών –Οικονομικών & Τραπεζικών Όρων:

Recourse= 1. Προσφυγή, αναγωγή. Το δικαίωμα του κομιστή συναλλαγματικής ή γραμματείου να στραφεί εναντίον οποιουδήποτε οπισθογράφου ή του εκδότη σε περίπτωση μη πληρωμής. Το ανωτέρω δικαίωμα παύει να υφίσταται αν στο σώμα της συν/κής αναγραφεί η φράση: without recourse.



    Reference: http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/R_MotClef/index102...
    Reference: http://www.glavopoulos.gr/lexicon/data/r.htm
Joanne Panteleon
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Efharisto poli gia tis epexigisseis sas pano sto thema.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  socratisv: Παραίτηση από ένδικο μέσο σύμφωνα με το λεξικό του Π. Μάλιακα
2033 days




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, Vicky Papaprodromou, Vasilisso