KudoZ home » French to Greek » Poetry & Literature

Sablier coule dans un bloc de resine

Greek translation: Kλεψύδρα σχηματισμένη στο εσωτερικό ενός συμπαγούς κομματιού διαφανούς πλαστικού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Sablier coulé dans un bloc de résine
Greek translation:Kλεψύδρα σχηματισμένη στο εσωτερικό ενός συμπαγούς κομματιού διαφανούς πλαστικού
Entered by: socratisv

06:37 Aug 5, 2004
French to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
French term or phrase: Sablier coule dans un bloc de resine
Το coule δεν ειναι ρήμα αλλά μετοχή!!!απλά δεν μπορώ να βάλω τον τόνο.
Il y avait aussi un sablier coule dans un bloc de resine,serti d'un caillou bleu et d' une espece d' algue.
Bouraki
Kλεψύδρα σχηματισμένη στο εσωτερικό ενός συμπαγούς κομματιού διαφανούς πλαστικού
Explanation:
«Κλεψύδρα» ή «αμμωτό»: συσκευή μέτρησης ορισμένου χρόνου, ένα είδος χρονομέτρου.
Το «μετζαρόλι» (εκ παραφθοράς ίσως «ματζαρόλι») ήταν η κλεψύδρα που μετρούσε το ημίωρο εξ ου «μετζαρόλι» απ’ το «μέτζο» > ημι- μέσο κλπ.

Τα χρησιμοποιούσαν συνήθως στα ιστιοφόρα καράβια για τους διάφορους υπολογισμούς. Σήμερα έχουν ξεπέσει στις κουζίνες για το βράσιμο των αυγών, του σπαγγέτι κλπ.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2004-08-05 08:05:25 GMT)
--------------------------------------------------

«Ρητίνες» πράγματι λέγονται επίσημα όλα τα σχετικά υλικά (ακρυλικές ρητίνες, επωξειδικές ρητίνες κλπ
Στον καθημερινό λόγο ωστόσο έχει επικρατήσει να ονομάζονται όλα με το εμπορικό όνομα του πρώτου που εμφανίστηκε στην αγορά, «πλέξιγκλας», κατά το «φορμάικα», «νεσκαφέ» κ.ά.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Kλεψύδρα σχηματισμένη στο εσωτερικό ενός συμπαγούς κομματιού διαφανούς πλαστικού
Costas Zannis
5μαντζαρόλι του οποίου η άμμος χυνόταν σε μία βάση από ρητίνηIlias PETALAS
2Κλεψύδρα βυθισμένη σ' ένα κομάτι ρετσίνι
ggrozoma


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
μαντζαρόλι του οποίου η άμμος χυνόταν σε μία βάση από ρητίνη


Explanation:
Το μαντζαρόλι είναι το εργαλείο μέτρησης χρόνου με άμμο. Η άμμος περνάει από ένα δοχείο σε ένα άλλο. Είναι σαν το ρολόι που χρησιμοποιούμε στα επιτραπέζια (π.χ. Ταμπού).

Ilias PETALAS
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Κλεψύδρα βυθισμένη σ' ένα κομάτι ρετσίνι


Explanation:
Εννοώ στερεοποιημένο ρετσίνι.
http://www.melosrosin.gr/

όπως τα έντομα τα παγιδευμένα σε κεχριμπάρί;;;;;

ggrozoma
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Kλεψύδρα σχηματισμένη στο εσωτερικό ενός συμπαγούς κομματιού διαφανούς πλαστικού


Explanation:
«Κλεψύδρα» ή «αμμωτό»: συσκευή μέτρησης ορισμένου χρόνου, ένα είδος χρονομέτρου.
Το «μετζαρόλι» (εκ παραφθοράς ίσως «ματζαρόλι») ήταν η κλεψύδρα που μετρούσε το ημίωρο εξ ου «μετζαρόλι» απ’ το «μέτζο» > ημι- μέσο κλπ.

Τα χρησιμοποιούσαν συνήθως στα ιστιοφόρα καράβια για τους διάφορους υπολογισμούς. Σήμερα έχουν ξεπέσει στις κουζίνες για το βράσιμο των αυγών, του σπαγγέτι κλπ.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2004-08-05 08:05:25 GMT)
--------------------------------------------------

«Ρητίνες» πράγματι λέγονται επίσημα όλα τα σχετικά υλικά (ακρυλικές ρητίνες, επωξειδικές ρητίνες κλπ
Στον καθημερινό λόγο ωστόσο έχει επικρατήσει να ονομάζονται όλα με το εμπορικό όνομα του πρώτου που εμφανίστηκε στην αγορά, «πλέξιγκλας», κατά το «φορμάικα», «νεσκαφέ» κ.ά.


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

agree  Elena Petelos
5 hrs