KudoZ home » French to Greek » Wine / Oenology / Viticulture

vin liquoreux

Greek translation: σιροπώδες κρασί


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:vin liquoreux
Greek translation:σιροπώδες κρασί
Entered by: socratisv

11:42 Feb 10, 2007
French to Greek translations [PRO]
Wine / Oenology / Viticulture / wine
French term or phrase: vin liquoreux
tha ithela na mathw pia einai i diafora tou me to "Vin de Liqueur" kai an to prwto (vin liquoreux) simainei endexomenws "oinos typou liqueur" kai to deytero "oinos liqueur".
CHRISTINE
σιροπώδες κρασί
Explanation:
Το vin liquoreux είναι απλώς ένα πολύ γλυκό κρασί, ενώ το Vin de Liqueur είναι κρασί που παράγεται από μίξη μούστου υπό ζήμωση με ένα απόσταγμα που έχει βάση το κρασί. Η ονομασία οίνος λικέρ χρησιμοποιείται για το πινό ντε σορέντ (κρασί και κονιάκ), το φλοκ ντε Γκασκόν (κρασί και αρμανιάκ) και το μαγβέν του Γιουρά (κρασί και τσίπουρο της Φρανς Κοντέ!!
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2σιροπώδες κρασί
Emmanouil Tyrakis
2οίνος γλυκύς σαν λικέρ
Marina Varouta


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
σιροπώδες κρασί


Explanation:
Το vin liquoreux είναι απλώς ένα πολύ γλυκό κρασί, ενώ το Vin de Liqueur είναι κρασί που παράγεται από μίξη μούστου υπό ζήμωση με ένα απόσταγμα που έχει βάση το κρασί. Η ονομασία οίνος λικέρ χρησιμοποιείται για το πινό ντε σορέντ (κρασί και κονιάκ), το φλοκ ντε Γκασκόν (κρασί και αρμανιάκ) και το μαγβέν του Γιουρά (κρασί και τσίπουρο της Φρανς Κοντέ!!


Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Σαν να το έχεις ξαναπεί αυτό ή μου φαίνεται;
1 hr

agree  Valentini Mellas
17 hrs

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
οίνος γλυκύς σαν λικέρ


Explanation:
Ακριβώς όπως τα λέει ο Μανώλης.
Ρίξε και μια ματιά στους ορισμούς που δίνει αυτή η σελίδα: http://www.oqlf.gouv.qc.ca/ressources/bibliotheque/dictionna...

Vin liquoreux: Vin blanc doux ayant une teneur en sucres résiduels de plus de 40 grammes par litre.
vin de liqueur: Vin doux produit par l'addition d'eau-de-vie de raisin au moût avant la fermentation.

Το λεξικό του Κάουφμαν το μεταφράζει ως "ένα κρασί σαν λικέρ"
Αυτό το "σιροπώδες" μου φαίνεται ότι μπορεί να έχει λίγο αρνητική έννοια.

"γλυκείς(doux ή liquoreux) οίνοι λέγονται εκείνοι που περιέχουν σάκχαρα πάνω από 40 g/lt. Σε ένα καλά ισορροπημένο γευστικά κρασί πρέπει να υπάρχει αναλογία μεταξύ των σακχάρων και του αλκοολικού βαθμού"
http://www.tzedes.gr/index.php?option=com_content&task=blogc...

"Στα γλυκά κρασιά βέβαια υπάρχουν δύο κατηγορίες, ο φυσικός γλυκύς οίνος (το λιαστό) και το Vin De Liqueur. "
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18540&m=N30&...
http://209.85.135.104/search?q=cache:2H-S7LXxemoJ:w4u.eexi.g...

Νομίζω ότι η τελευταία πηγή τα μπερδεύει λίγο, γιατί ο λιαστός είναι τύπος πολύ γλυκού κρασιού και το "λιαστό" αναφέρεται στον τρόπο παραγωγής του (λιαστά σταφύλια) κι όχι στη γεύση.

Marina Varouta
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12