KudoZ home » French to Hungarian » Cinema, Film, TV, Drama

pré-production

Hungarian translation: gyártás-előkészítés


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pré-production
Hungarian translation:gyártás-előkészítés
Entered by: DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation

07:41 Feb 15, 2006
French to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
French term or phrase: pré-production
Filmgyártás: gyártás elõkészítés???? Biztosan van rá vmi szakkifejezés...
ibookg4
gyártáselőkészités
Explanation:
www.tetamagnetic.hu/dvdgyartas.htm

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2006-02-15 08:24:19 GMT)
--------------------------------------------------

hosszú i-vel irandó - elnézést, az én billentyűzetem éppen sztrájkol :-)
Selected response from:

DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2gyártáselőkészités
DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
4 +1előkészítés
Natalia Cowderoy


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pré-production
gyártáselőkészités


Explanation:
www.tetamagnetic.hu/dvdgyartas.htm

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2006-02-15 08:24:19 GMT)
--------------------------------------------------

hosszú i-vel irandó - elnézést, az én billentyűzetem éppen sztrájkol :-)

DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Bottai
1 hr
  -> köszönöm Krisztina

agree  Attila Piróth: Igen, ez is jó lesz, de kötõjellel: gyártás-elõkészítés.
1 hr
  -> lehet úgy is, valóban. Köszönöm.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pré-production
előkészítés


Explanation:
Szabó Gábor jeles operatőr Filmes könyvében egyszerűen cska így említi (a glosszáriumban is)

Natalia Cowderoy
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
25 mins