KudoZ home » French to Hungarian » Construction / Civil Engineering

brides en attente

Hungarian translation: karimák


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:brides en attente
Hungarian translation:karimák
Entered by: Henriett Varga

16:27 Aug 29, 2006
French to Hungarian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
French term or phrase: brides en attente
Szövegkörnyezet:

Les regards de branchement seront équipés des dispositifs de raccordement nécessaires (vannes, brides en attente) pour les autres entrepreneurs.
Henriett Varga
United Kingdom
karimák
Explanation:
A bride az csőkarima. Szerintem itt az lehet, hogy elő vannak készítve (várakoznak) az illesztésre szolgáló csőkarimák és zárószerelvények.
Selected response from:

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1karimák
Ildikó Dawance Butz
3karima / perem
davidd


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karimák


Explanation:
A bride az csőkarima. Szerintem itt az lehet, hogy elő vannak készítve (várakoznak) az illesztésre szolgáló csőkarimák és zárószerelvények.

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  davidd
19 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
karima / perem


Explanation:
Az en attente építkezések esetében a későbbi hozzáépítést / rácsatlakozást lehetővé tevő csövezésekre, kábelezésekre vonatkozik. (pl: a be nem kötött, de bekötési lehetőséggel bíró fővezetékekre is)

(Ez csöveknél gyakran úgy néz ki, hogy hagynak egy/több rácsatlakozó csonkot, amit vakperemmel lezárnak. )

Mivel, gondolom, a raccordement-et már ilyen értelemben fordítottad, tényleg elég, ha csak karimát/peremet írsz.

Ha ilyen környezet nélkül találkoznék a "bride en attente" kifejezéssel, első megközelítésre vszínűleg peremes (rá)csatlakozási lehetőséget írnék.



Example sentence(s):
  • 1 (une) canalisation de refoulement, en acier galvanisé, avec bride en attente pour raccordement sur le
davidd
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian