KudoZ home » French to Hungarian » Finance (general)

gains sur la trésorerie

Hungarian translation: pénztári eredmény / készpénz nyereség


20:27 Feb 20, 2005
French to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
French term or phrase: gains sur la trésorerie
Le résultat net
C’est le résultat opérationnel plus le solde des produits (XXX gains sur la trésorerie XXX) et charges (frais sur les emprunts) financiers.
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:pénztári eredmény / készpénz nyereség
Explanation:
Itt nem az államkincstárról vagy banki trezorról van szó, hanem egy vállalat pénztárában lévő pénzeszközökről. (?)
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
vsz. erről lehet szó. Szerencsére a doksi végső változatában ez már nem szerepelt.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4a treasury révén elért nyereségek
Eva Blanar
3nem valami biztos
Monika Nospak
2pénztári eredmény / készpénz nyereség
Péter Tófalvi


Discussion entries: 2





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gains sur la trésorerie
nem valami biztos


Explanation:
Készpénznyereség

Megint vsak a némt Liquiditätsgewinnböl kiindulva.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-02-20 20:45:10 GMT)
--------------------------------------------------

csak/vsak

Monika Nospak
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gains sur la trésorerie
a treasury révén elért nyereségek


Explanation:
tudtommal mindenki treasurynek mondja magyarul is: az ideiglenesen szabad pénzeszközök megforgatása: általában valami nagyon likvid papírba (állampapírba) rakják be, de ide tartozik a bankközi piac is

Eva Blanar
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 58

13 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gains sur la trésorerie
pénztári eredmény / készpénz nyereség


Explanation:
Itt nem az államkincstárról vagy banki trezorról van szó, hanem egy vállalat pénztárában lévő pénzeszközökről. (?)


    Reference: http://www.elte.hu/docs/penztarszabalyzat.pdf
    Reference: http://szt.hu/hirek_hir.php?id=23225
Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
vsz. erről lehet szó. Szerencsére a doksi végső változatában ez már nem szerepelt.