KudoZ home » French to Norwegian » Automotive / Cars & Trucks

gris orageux

Norwegian translation: Orage grå


14:24 Aug 5, 2004
French to Norwegian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
French term or phrase: gris orageux
Sammenheng: lakk-farge på biler.
Gris orageux = tordengrå??
Hilde Nicolaisen
Norway
Norwegian translation:Orage grå
Explanation:
På den danske Citroën-website står der allerede Orage grå :-)
http://www.citroen.dk/model.asp?mid=17&tid=54&ctid=19
Selected response from:

Jérôme Haushalter
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tordengrå
Ove Pedersen
4Orage grå
Jérôme Haushalter


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Orage grå


Explanation:
På den danske Citroën-website står der allerede Orage grå :-)
http://www.citroen.dk/model.asp?mid=17&tid=54&ctid=19


Jérôme Haushalter
France
Native speaker of: French
PRO pts in category: 20

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tordengrå


Explanation:
tordengrå høres bra ut. Jeg tror ikke mange nordmenn forstår hva orage er.

Ove Pedersen
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian