KudoZ home » French to Polish » Bus/Financial

correspondants

Polish translation: rozmówcy/ osoby, z którymi się kontaktowano


08:28 Jan 21, 2004
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: correspondants
jacyœ szefowie oddzia³ów bankowych??
gwen0
Polish translation:rozmówcy/ osoby, z którymi się kontaktowano
Explanation:
więcej kontekstu, proszę ;)

podejrzewam, że chodzi o to, że kto¶ się z kim¶ spotkał, (neich będzie, że z szefami oddziałów bankowych) i następnie, w zdaniu, żeby nie powtarzać, napisał "nos correspondants" zrobili/powiedzieli to i to. w tym wypadku, będzie to w znaczeniu "nasi rozmówcy" lub "osoby, z którymi się spotkano" ...
Selected response from:

Maria Cywińska
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4partner, przedstawiciel
Gregor Stasiak
3rozmówcy/ osoby, z którymi się kontaktowano
Maria Cywińska


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozmówcy/ osoby, z którymi się kontaktowano


Explanation:
więcej kontekstu, proszę ;)

podejrzewam, że chodzi o to, że kto¶ się z kim¶ spotkał, (neich będzie, że z szefami oddziałów bankowych) i następnie, w zdaniu, żeby nie powtarzać, napisał "nos correspondants" zrobili/powiedzieli to i to. w tym wypadku, będzie to w znaczeniu "nasi rozmówcy" lub "osoby, z którymi się spotkano" ...

Maria Cywińska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 28

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
partner, przedstawiciel


Explanation:
po prostu

Gregor Stasiak
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 147