KudoZ home » French to Polish » Business/Commerce (general)

Cahier Complementaire pour les Realisations sur Site

Polish translation: Dodatkowe warunki wykonawstwa na miejscu (budowy)


20:42 Feb 21, 2006
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) /
French term or phrase: Cahier Complementaire pour les Realisations sur Site
les conditions generales de realisation de l`Ouvrage sur Site sont definies dans le Cahier Complementaire pour les Realisations sur Site
xxxNiunia1
Polish translation:Dodatkowe warunki wykonawstwa na miejscu (budowy)
Explanation:
Przypuszczenie - za mało kontekstu.
Selected response from:

amat
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Uzupelniajacy wykaz wydajnosci dla realizacji polozenia
Alicja Bloemer
3Dodatkowe warunki wykonawstwa na miejscu (budowy)amat


Discussion entries: 1





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Uzupelniajacy wykaz wydajnosci dla realizacji polozenia


Explanation:
jest dosc malo kontekstu, nie jestem pewna, czy chodzi tu o krajobraz.

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: zazwyczaj: wykaz dodatkowych czynnosci wykonanych na placu (miejscu) - tu jednak wymagania dodatkowe/specyficzne (amat)
18 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Dodatkowe warunki wykonawstwa na miejscu (budowy)


Explanation:
Przypuszczenie - za mało kontekstu.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4