KudoZ home » French to Polish » Business/Commerce (general)

tel que construit

Polish translation: dokumentacja powykonawcza


08:37 Feb 22, 2006
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) /
French term or phrase: tel que construit
la mise en service sera reputee terminee et acceptee lorsque:

les documents mis a jour apres la mise en service, et portant la mention "tel que construit" seront remis
xxxNiunia1
Polish translation:dokumentacja powykonawcza
Explanation:
o to tutaj chyba chodzi, musisz trochę przebudować zdanie
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dokumentacja powykonawcza
Adam Lankamer
4zgodne z (rzeczywistym) wykonaniem
atche84


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dokumentacja powykonawcza


Explanation:
o to tutaj chyba chodzi, musisz trochę przebudować zdanie

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Szcześniewski
16 mins

agree  bezowski: »» „as built“ (EN)
24 mins

agree  Maciej Andrzejczak
39 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgodne z (rzeczywistym) wykonaniem


Explanation:
"mise a jour apres la mise en service" wyraznie wskazuje, ze wykonanie rozni sie od projektu, wiec zgodnosc dokumentacji z produktem rzeczywistym ma byc specjalnie potwierdzona

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 7