KudoZ home » French to Polish » Business/Commerce (general)

bordereau de commande du Contrat

Polish translation: (umowny) formularz zamówienia


10:24 Feb 22, 2006
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) /
French term or phrase: bordereau de commande du Contrat
le prix , sa decomposition sont definis dans le Bordereau de commande du Contrat
xxxNiunia1
Polish translation:(umowny) formularz zamówienia
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykaz (spis, lista) zamówienia przy umowie
Alicja Bloemer
4(umowny) formularz zamówienia
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(umowny) formularz zamówienia


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykaz (spis, lista) zamówienia przy umowie


Explanation:
Tak to rozumiem. W najrózniejszych slownikach, rowniez prawniczo-ekonomicznym nie ma mowy o czyms *umownym*.

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: dlatego jest w nawiasie ;-)
28 mins

agree  atche84: przy lub w umowie (zalacznik)
4 hrs
  -> dziekuje