ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » French to Polish » Construction / Civil Engineering

sous-toiture

Polish translation: folia dachowa/membrana dachowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:sous-toiture
Polish translation:folia dachowa/membrana dachowa
Entered by: Ossetta

14:48 Apr 3, 2008
French to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
French term or phrase: sous-toiture
W takim sensie jak tu: http://fr.wikipedia.org/wiki/Couverture_d'une_maison_en_auto...
Warstwa izolacyjna stosowana w pokryciach dachowych.
M.A.B.
South Africa
folia dachowa/ folia paroizolacyjna
Explanation:
;)

--------------------------------------------------
Note added at   49 min (2008-04-03 15:38:24 GMT)
--------------------------------------------------

dlatego jako pierwszą wersję podałam folia dachowa, wtedy może też być bitumiczna...

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2008-04-03 17:28:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tyvek.pl/budowlane.php
folia dachowa to ogólne
może jeszcze: wysokoparo-przepuszczalna membrana dachowa

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2008-04-03 17:35:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.muratordom.pl/eksperci_budowairemont/odpowiedz/iz...
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2folia dachowa/ folia paroizolacyjna
Ossetta
4poddachowa
elzbieta jatowt


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
folia dachowa/ folia paroizolacyjna


Explanation:
;)

--------------------------------------------------
Note added at   49 min (2008-04-03 15:38:24 GMT)
--------------------------------------------------

dlatego jako pierwszą wersję podałam folia dachowa, wtedy może też być bitumiczna...

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2008-04-03 17:28:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tyvek.pl/budowlane.php
folia dachowa to ogólne
może jeszcze: wysokoparo-przepuszczalna membrana dachowa

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2008-04-03 17:35:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.muratordom.pl/eksperci_budowairemont/odpowiedz/iz...

Example sentence(s):
  • * warstwa wstępnego krycia w postaci folii dachowej ułożonej bezpośrednio na krokwiach lub deskowaniu (w starszych rozwiązaniach deski pokryte papą)

    Reference: http://www.dachy.org/artykuly,28,Izolacja_dachu.html
Ossetta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Dzięki :-)
Notes to answerer
Asker: Z tym że ta folia może być też bitumiczna... Zastanawiam się czy to będzie wystarczająco ogólne?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ryszard Matuszewski: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
16 mins
  -> dziękuję :)

neutral  Laguna: zastanawiam sie czy nie folia paroprzepuszczlna, paoizolacyjna stosuje sie zazwyczaj na podlozach
2 hrs
  -> nie tylko "Wybór folii paroizolacyjnej Jaką folię należy zastosować na wełnę mineralną od wewnętrznej strony dachu? Od wewnątrz wełnę mineralną powinno się zabezpieczyć szczelnie zamontowaną tzw. folią paroizolacyjną."

agree  atche84
7 hrs
  -> dziękuję :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poddachowa


Explanation:
płyta, folia, warstwa poddachowa - wszystko co można wmontować pod dachem

elzbieta jatowt
France
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15