KudoZ home » French to Polish » Cooking / Culinary

compote

Polish translation: kompot


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:compote
Polish translation:kompot
Entered by: Pawel Bartoszewicz

01:34 Jan 8, 2003
French to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary / kulinaria
French term or phrase: compote
Jest to cos gestszego niz polski kompot. Jak to nazwaæ?
Pawel Bartoszewicz
kompot
Explanation:
a jaka jest gęstość kompotu? Zależy jaki komu babcia robiła...:=)

Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dzieki za odpowiedz Magdo. Pomimo różnic w gęstości, compote został kompotem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kompot
Magda Dziadosz
3przecier np. jabłkowyamat


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kompot


Explanation:
a jaka jest gęstość kompotu? Zależy jaki komu babcia robiła...:=)

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzieki za odpowiedz Magdo. Pomimo różnic w gęstości, compote został kompotem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  smarinella
3 hrs

agree  Adam Zakrzewski
13 hrs

14 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przecier np. jabłkowy


Explanation:
jeśli jest to cd. terminologii z kuchni francuskiej

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish