KudoZ home » French to Polish » Engineering: Industrial

imprimante laser de production

Polish translation: drukarka laserowa z wysoką zalecaną miesięczną ilością wydruków


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:imprimante laser de production
Polish translation:drukarka laserowa z wysoką zalecaną miesięczną ilością wydruków
Entered by: Rafal Korycinski

11:30 May 18, 2005
French to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / laser printers
French term or phrase: imprimante laser de production
*** est l’un des principaux constructeurs d’imprimantes à laser de production
Nie rozumiem co w tym wypadku znaczy zwrot "de production". Chodzi o potê¿ne drukarki o bardzo du¿ej wydajnoœci
Grzegorz Kurek
Poland
drukarka laserowa z wysoką zalecaną miesięczną ilością wydruków
Explanation:
Nie za bardzo potrafię znaleźć lepszy polski odpowiednik. Chcodzi o drukarkę, która może drukować bardzo dużo. Ma odpowiednio duży podajnik papieru, i przez producenta przewidziana jest do intensywnej pracy. Nie jest to jednoznaczne z szybkością (są drukarki szybkie, ale z niewwielką zalecaną miesiączną ilością wydruków)
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
tak może być, dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drukarka laserowa o duzej ilosci wydrukow na minute i b.dobrej jakosci wydrukuDasty
3drukarka laserowa z wysoką zalecaną miesięczną ilością wydruków
Rafal Korycinski


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drukarka laserowa z wysoką zalecaną miesięczną ilością wydruków


Explanation:
Nie za bardzo potrafię znaleźć lepszy polski odpowiednik. Chcodzi o drukarkę, która może drukować bardzo dużo. Ma odpowiednio duży podajnik papieru, i przez producenta przewidziana jest do intensywnej pracy. Nie jest to jednoznaczne z szybkością (są drukarki szybkie, ale z niewwielką zalecaną miesiączną ilością wydruków)

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tak może być, dzięki

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drukarka laserowa o duzej ilosci wydrukow na minute i b.dobrej jakosci wydruku


Explanation:
jest to czesty slogan marketinowy, bez podania konkretnej (minimum) ilosci stron na minute : ..."l'acheteur devait sélectionner des avantages spécifiques comme la meilleure qualité d'impression, le temps de sortie de la premičre page ou le nombre de pages par minute. Aujourd'hui, les entreprises exigent une approche mieux intégrée, plus holistique. Rapidité. Polyvalence. Fiabilité. Voila ce que recherchent les professionnels dans une imprimante de production." http://www.priceprinter.com/boutique/liste_produits.cfm?type...

Dasty
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish