KudoZ home » French to Polish » Food & Drink

café-croissant

Polish translation: np. (poproszę) kawę i croissanta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:café-croissant
Polish translation:np. (poproszę) kawę i croissanta
Entered by: literary

18:18 Jul 6, 2007
French to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Food & Drink
French term or phrase: café-croissant
W Paryżu. Jest jakaś polska nazwa?
literary
np. (poprosze) kawe i croissant'a. lub poprosze niadanie
Explanation:
spotkałam juz w polskiej literaturze słowo "croissant'a" napisane w ten sposób. Także w Paryżu hasło ccafé-croissant = całe sniadanie (w kawiarni)

--------------------------------------------------
Note added at 2 jours12 minutes (2007-07-08 18:30:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzięki !Ciesze się że pomogłam.
Selected response from:

daria ZAJACZKOWSKI
Grading comment
Dzięki. Słowo "croissant" jest w polskim słowniku ortograficznym, odmienia się zwyczajnie, jak "kwiat".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Śniadanie kontynentalne
esperantiste
4np. (poprosze) kawe i croissant'a. lub poprosze niadaniedaria ZAJACZKOWSKI


Discussion entries: 4





  

Answers


1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Śniadanie kontynentalne


Explanation:
To jest śniadanie składające sie z kawy , rogalika masła i dżemów typowe śniadanie francuzów

esperantiste
Native speaker of: Native in ArabicArabic

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
np. (poprosze) kawe i croissant'a. lub poprosze niadanie


Explanation:
spotkałam juz w polskiej literaturze słowo "croissant'a" napisane w ten sposób. Także w Paryżu hasło ccafé-croissant = całe sniadanie (w kawiarni)

--------------------------------------------------
Note added at 2 jours12 minutes (2007-07-08 18:30:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzięki !Ciesze się że pomogłam.

daria ZAJACZKOWSKI
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki. Słowo "croissant" jest w polskim słowniku ortograficznym, odmienia się zwyczajnie, jak "kwiat".