KudoZ home » French to Polish » Law: Taxation & Customs

materiał dowodowy

Polish translation: preuves conduites/ corps de preuve / pièces à conviction


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:materiał dowodowy
Polish translation:preuves conduites/ corps de preuve / pièces à conviction
Entered by: lidia-lidia

09:40 Feb 18, 2008
French to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
French term or phrase: materiał dowodowy
postanawia wyznaczyć stronie siedmiodniowy termin do wypowiedzenia się w sprawie zebranego materiału dowodowego

constate accorder a la partie le delai de 7 jours pour prendre la parole concernant les materiaux retenus????
lidia-lidia
preuves conduites/ corps de preuve / pièces à conviction
Explanation:
Co do tego trzeciego, to sa to raczej same dowody, a nie material dowodowy.

--------------------------------------------------
Note added at   24 min (2008-02-18 10:05:03 GMT)
--------------------------------------------------

Moze jeszcze, skoro sa to dokumenty, to "preuves produites".
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1preuves conduites/ corps de preuve / pièces à conviction
Tradpol
5 +1preuves produites/preuves/pieces a conviction/pièces à conviction
Ossetta
4preuves matériellesDanouchka


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
preuves conduites/ corps de preuve / pièces à conviction


Explanation:
Co do tego trzeciego, to sa to raczej same dowody, a nie material dowodowy.

--------------------------------------------------
Note added at   24 min (2008-02-18 10:05:03 GMT)
--------------------------------------------------

Moze jeszcze, skoro sa to dokumenty, to "preuves produites".

Tradpol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta: zapomiałam o "corps de preuve", jak najbardziej, "pièces à conviction" też, nie spotkałam się z "preuves conduites" ale to co najwyżej oznacza że tego nie znam
4 hrs
  -> To za słownikiem PAN z lat osiemdziesiątych :)

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
preuves produites/preuves/pieces a conviction/pièces à conviction


Explanation:
ja tak to tłumaczę, skonsultowane z equipą z Quai d'Orsay :)

--------------------------------------------------
Note added at   25 min (2008-02-18 10:05:58 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam nie usunęłam bez akcentu pièces à conviction


    Reference: http://www.droitenligne.com/matieres/proced-penale.htm
Ossetta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laguna: chyba nie to Quai, PJ jest przy 11 quai des orfevres ;-)
3 hrs
  -> oczywiście.... jak dobrze że jutro jadę na 10 dni wakacji :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
preuves matérielles


Explanation:
Tout simplement preuves matérielles recueillies ou bien rassemblées

Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish