KudoZ home » French to Polish » Law/Patents

journal d'annonces

Polish translation: (w Polsce:) Monitor Sądowy i Gospodarczy


08:58 May 14, 2002
French to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
French term or phrase: journal d'annonces
journal d'annonces


[dotyczy danych spolki]
kgas
Polish translation:(w Polsce:) Monitor Sądowy i Gospodarczy
Explanation:
albo moze: "odpowiednie pismo", "odpowiednia publikacja", "odpowiedni publikator"?

Monitor Sądowy i Gospodarczy jest publikatorem zawierającym wpisy do rejestru handlowego, wpisy do Krajowego Rejestru Sądowego, ogłoszenia wymagane przez Kodeks spółek handlowych, Kodeks postępowania cywilnego, prawo upadłościowe oraz inne obwieszczenia.

Informator Prawno-Gospodarczy zawiera sprawozdania finansowe przedsiębiorstw, a także uzupełnienia i sprostowania tych sprawozdań, które publikowane są w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej - "Monitor Polski B".
http://www.lex.pl/oferta.xml?position=3
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(w Polsce:) Monitor Sądowy i GospodarczyJacek Krankowski
3 -1biuletyn informacyjnySoPolTrad


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(w Polsce:) Monitor Sądowy i Gospodarczy


Explanation:
albo moze: "odpowiednie pismo", "odpowiednia publikacja", "odpowiedni publikator"?

Monitor Sądowy i Gospodarczy jest publikatorem zawierającym wpisy do rejestru handlowego, wpisy do Krajowego Rejestru Sądowego, ogłoszenia wymagane przez Kodeks spółek handlowych, Kodeks postępowania cywilnego, prawo upadłościowe oraz inne obwieszczenia.

Informator Prawno-Gospodarczy zawiera sprawozdania finansowe przedsiębiorstw, a także uzupełnienia i sprostowania tych sprawozdań, które publikowane są w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej - "Monitor Polski B".
http://www.lex.pl/oferta.xml?position=3

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 96
Grading comment
Dziekuje!

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
biuletyn informacyjny


Explanation:
w Polsce jest to Monitor Polski ...

SoPolTrad
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 299

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jacek Krankowski: Z tym, ze w Monitorze Polskim dane spolek (patrz kontekst) nie sa publikowane od 7 lat...
13 mins
  -> fakt.