KudoZ home » French to Polish » Mechanics / Mech Engineering

actionneur

Polish translation: napęd, urządzenie/mechanizm/człon/blok wykonawczy


13:43 Mar 13, 2008
French to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
French term or phrase: actionneur
actionneur sur désurchauffeurs de vapeur
Dorota Felis
Polish translation:napęd, urządzenie/mechanizm/człon/blok wykonawczy
Explanation:
Mechanizm wykonawczy schładzacza pary.
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2napęd, urządzenie/mechanizm/człon/blok wykonawczy
Tradpol
4 +1element umożliwiający automatyczne włączenie
elzbieta jatowt


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
napęd, urządzenie/mechanizm/człon/blok wykonawczy


Explanation:
Mechanizm wykonawczy schładzacza pary.

Tradpol
Poland
Meets criteria
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 25
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta
2 hrs

agree  esperantiste
6 days

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
element umożliwiający automatyczne włączenie


Explanation:
element uruchomiający działanie systemu(wprowadzający go w akcję).
element wprowadzający w akcję system redukcji i utrzymywania stałej temperatury przegrzanej pary. Autołatyczne podłączanie systemu( jeśli tym elementem jest czujnik)

elzbieta jatowt
France
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta
2 hrs