KudoZ home » French to Polish » Other

chochotte

Polish translation: zmanierowany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:chochotte
Polish translation:zmanierowany
Entered by: SoPolTrad

12:50 Mar 25, 2002
French to Polish translations [PRO]
French term or phrase: chochotte
...un architecte chochotte expert en mauvais gout.
(w opisie pewnej budowli, pozbaiwonej gustu,lecz pelnej przepychu)
LM
zmanierowany
Explanation:
pretensjonalny, zmanierowany (wg wyjasnienia native'a)
Selected response from:

SoPolTrad
Grading comment
Dzieki
LM
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zmanierowanySoPolTrad
4arogant, zarozumialec, pyszalek, zadzierajacy nosaJacek Krankowski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arogant, zarozumialec, pyszalek, zadzierajacy nosa


Explanation:
Wnioskuje tak jednak posrednio, przyjmujac slownikowe znaczenie "stuck up person" oraz "snot"

fend le vent (m,f) =
chochotte
stuck up person, snot
http://www.geocities.com/philipsfo/hostie/glossaire/f.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 96

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zmanierowany


Explanation:
pretensjonalny, zmanierowany (wg wyjasnienia native'a)

SoPolTrad
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 299
Grading comment
Dzieki
LM