KudoZ home » French to Polish » Other

abord de puits

Polish translation: brzeg studni


09:50 May 18, 2002
French to Polish translations [PRO]
French term or phrase: abord de puits
Kontekstu brak. Mam to na liscie problematycznych wyrazen od jednego profesora i nie wiem co z tym zrobic...
Anna Korczakowska
France
Polish translation:brzeg studni
Explanation:
jako ze abord = acces (Petit Robert), chodzi zapewne o drewniana lub betonawa "obudowe" studni.
Selected response from:

Mirlin
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3brzeg studniMirlin
3najpierw ze studni przynajmniej tak twierdzi mój słownik F-P
leff


  

Answers


3 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
najpierw ze studni przynajmniej tak twierdzi mój słownik F-P


Explanation:
przynajmniej tak twierdzi mój słownik F-P

abord = najpierw
puits = studnia, szyb, odwiert

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 592
The asker has declined this answer

106 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brzeg studni


Explanation:
jako ze abord = acces (Petit Robert), chodzi zapewne o drewniana lub betonawa "obudowe" studni.

Mirlin
Poland
PRO pts in pair: 4