KudoZ home » French to Polish » Tech/Engineering

Puissance laser

Polish translation: moc lasera


11:24 Jan 15, 2004
French to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: Puissance laser
to samo co w 2 poprzednich pytaniach: laser stanowiacy wyposazenie wiertarki stolowej
magdat
Polish translation:moc lasera
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-01-15 11:28:57 GMT)
--------------------------------------------------

Prędkości zapisu nie można zmienić w czasie jego trwania, jednak można
korygować niewystarczającą moc lasera
www.panoramafirm.com.pl/articles/ dvd_aktualnosci/294548/ - 44k -
===============================
PCA (Program Calibration Area), czyli Strefa Kalibracji Programowej, przy pomocy której nagrywarka ustala odpowiednią moc lasera przed rozpoczęciem
www.republika.pl/audioton/nagrywanie.html - 32k
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2moc lasera
Maciej Andrzejczak
4moc laseraxxxVera Fluhr


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
moc lasera


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-01-15 11:28:57 GMT)
--------------------------------------------------

Prędkości zapisu nie można zmienić w czasie jego trwania, jednak można
korygować niewystarczającą moc lasera
www.panoramafirm.com.pl/articles/ dvd_aktualnosci/294548/ - 44k -
===============================
PCA (Program Calibration Area), czyli Strefa Kalibracji Programowej, przy pomocy której nagrywarka ustala odpowiednią moc lasera przed rozpoczęciem
www.republika.pl/audioton/nagrywanie.html - 32k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 268
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVera Fluhr: eh oui! une minute de retard ...
3 mins
  -> Merci Vera! Peut etre la prochaine fois :)

agree  Wit: biensûr!
59 mins
  -> merci 1000 fois

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moc lasera


Explanation:
puissance = moc

xxxVera Fluhr
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 4