KudoZ home » French to Polish » Tech/Engineering

conjointement un disjoncteur différentiel de 30 miliampères

Polish translation: Używać razem z wyłącznikiem prądów zakłóceniowych 30mA


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase: conjointement un disjoncteur différentiel de 30 miliampères
Polish translation:Używać razem z wyłącznikiem prądów zakłóceniowych 30mA

16:26 Jan 24, 2004
French to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: conjointement un disjoncteur différentiel de 30 miliampères
chodzi o regulamin prac na slupach wysokiego napiecia
Piorun
Używać razem z wyłącznikiem prądów zakłóceniowych 30mA
Explanation:
Domaine(s) : - électricité
disjoncteur électrique


français

disjoncteur différentiel n. m.


Définition :
Disjoncteur à déclencheur à maximum de courant différentiel.


Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
disjoncteur à courant de défaut n. m.

Note(s) :
Utilisé dans les installations d'abonnés des réseaux de distribution, pour la protection des personnes.
http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...
----------------------------
a więc chodzi o ochronę przed prądem płynącym w określonym elemencie sieci elektromagnetycznej. Prąd spowodowany jest uszkodzeniem (awarią( innego elementu tej sieci



Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Używać w połączeniu z bezpiecznikiem róznicowo-prądowym 30 mAEwa Piwkowski
5Używać razem z wyłącznikiem prądów zakłóceniowych 30mA
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Utiliser conjointement un disjoncteur différentiel de 30 miliampčres
Używać razem z wyłącznikiem prądów zakłóceniowych 30mA


Explanation:
Domaine(s) : - électricité
disjoncteur électrique


français

disjoncteur différentiel n. m.


Définition :
Disjoncteur à déclencheur à maximum de courant différentiel.


Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
disjoncteur à courant de défaut n. m.

Note(s) :
Utilisé dans les installations d'abonnés des réseaux de distribution, pour la protection des personnes.
http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...
----------------------------
a więc chodzi o ochronę przed prądem płynącym w określonym elemencie sieci elektromagnetycznej. Prąd spowodowany jest uszkodzeniem (awarią( innego elementu tej sieci





Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 268
Grading comment
Dzieki

3 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Używać w połączeniu z bezpiecznikiem róznicowo-prądowym 30 mA


Explanation:
Wyłącznik różnicowoprądowy o prądzie znamionowym 30mA należy stosować jako środek ochrony dodatkowej w instalacjach mieszkaniowych, przemysłowych, w instalacjach placów budowy, w gospodarstwach rolniczych i na kempingach.


    Reference: http://ise.pl/info/read.php4?pid=100&cid=463
Ewa Piwkowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 40