KudoZ home » French to Polish » Tourism & Travel

excursions insolites

Polish translation: wycieczki niekonwencjonalne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:excursions insolites
Polish translation:wycieczki niekonwencjonalne
Entered by: Maciej Andrzejczak

18:01 Jan 14, 2003
French to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / tourisme
French term or phrase: excursions insolites
jaki to typ wycieczek ??
Maciej Andrzejczak
Poland
tylko dla śmiałków, dla odważnych
Explanation:
także niezwykłe, niekonwencjonalne,

HTH
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
niekonwencjonalne najlepiej pasuje :-)
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1niezwykłe wycieczki
Anna M. Wróbel
5tylko dla śmiałków, dla odważnych
Magda Dziadosz
4...ekstraordynaryjneJacek Krankowski


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tylko dla śmiałków, dla odważnych


Explanation:
także niezwykłe, niekonwencjonalne,

HTH
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
niekonwencjonalne najlepiej pasuje :-)
MA

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
niezwykłe wycieczki


Explanation:
ewentualnie niesamowite

Anna M. Wróbel
Poland

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SoPolTrad: Jesli tekst nie jest za bardzo oficjalny, dalbym niesamowite...
10 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...ekstraordynaryjne


Explanation:
to zart (ale moze nie dla wszystkich Polonusow?)

Jacek Krankowski